Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

tjena, har blivit avstängd för suntförnuft och hets på torget. Jag har gjort en överklagan på min avstängning och jag har skrivit till andra mods. Om du skulle kunna snacka med modsen för att kunna få bort min avstängning. Unive är mitt liv och jag försöker att rpa på hög nivå snälla

eller om du it kan hjälpa mig, skulle du kunna skriva vem Jonte_SM är på dc för skulle gärna kunna spela sista av sommarlovet
[20:38]
det var Jonte_SM som stängde av mig

tja jag vill göra banöverklagan för bugmissbruk att jag skulle sätta mig på marken sen råka jag komma in på marja-lisa när dem hade stängt förlåt jag ska inte göra om det igen mitt discord är mans511#4373
steam: mans5111, och i-games: Måns Karlsson
jag har varit Bannad 2 månader.

Senast ändrad:
Hej Philip320!
Jag hade velat överklaga min ban på servern. Jag blev tydligen bannad för ooc, men jag var ny och det var ett misstag.
Det står att om du inte unbannar mig så kommer jag behöva vänta i 10 dygn och jag hade jätte gärna viljat spela innan tio dygn på servern eftersom jag gärna hade velat spela rp det sista jag gör på sommarlovet! Jag lovar att det inte ska hända igen om du unbannar mig.
Hoppas du unbannar mig inom snart
Min discord är: TheEasyChoice#3085

Hej, kag vill överklaga min bann för OOC, jag var där man pimpar sina bilar och jag RÅKADE hoppa in i ens bil och han sa åt mig att hoppa ur bilen, vilket jag gjorde på direkten. Jag bad om ursäkt oså och han sa att jag skulle betala 50.000, jag erbjöd mig 25.000 då jag råkade hoppa in i bilen och ingenting hände... han reportade mig på direkten så jag han inte betala. heter Swanky707 på servern. Discord : Swanky707 #3196

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
jag vill över klaga min ban på 7 dagar då jag var alvarlig och sa sanningen hela tiden och så var det en kille som försökte kidnappa mig och då blev jag irriterad och efter jag hade lyckats rymma så jagade han mig med kniv och då frågade jag han om han kände en kille i stan och då sa han nej och stack på sin motorcykel och pekade finger

jag blev bannad för ooc ingame grizly utan nån anledning jag stod och hjälpte en person som var full så att polisen skulle ta hand om han sen blev jag bara bannad utan anledning kan du snälla unbana mig jag heter Nathaniel Sisohore in game snälla!!!

Tja! Jag vill överklaga min avstängning på eran server. Mitt namn på discord är o2xu#2434 och mitt ingame namn är Ludwig Lund. Jag blev avstängd av VDM och samtidigt jag blev avstängd så sålde jag en bil. Avstängningen är i 9 dagar skulle uppskattas om ni hade kunnat fixa så jag kan spela igen på eran server!

jag blev bannad för jag råkade gå in i en killes bill och vill gärna spela och för står inte jag blev bannat för det jag råkade bara så kan ni ubanna mig

Blev precis bannad på unive vet inte riktigt varför eller hur jag blev bannad. Jag chillade i min bil och skrapade triss sen disconnectades jag och kunde inte logga in igen.

Anledning varför jag blev bannad var för: Moddare -Swipe. Jag har ingen aning vad det betyder
namn ingame: Lars-Erik Bosseson
Discord: mine#3449

Tjenare! Jag vill överklaga min ban för ´´ooc´´ Jag sade bara att en kille skulle få flygbiljet och inte ban. Jag blev bannad för att min kompis sa ´´Jag kollar din id´´ och då råkade någon banna mig och inte han.

Discord mysster_4561

Jag vill överklaga min ban för att jag blev slagen med basebollträ o så slog jag tillbaka 1 gång i självförsvar utan vapen o blev bannad i 5 dagar. Anledning: Lallande. Discord: LagyBoy#9199

Senast ändrad:
Hej philip. Jag har blivit bannad för att jag hade ett vapen precis utanför vapenbutiken. Jag hade licens och jag hade för kanske två minuter innan köpt vapnet. Sedan kommer en bil och anmäler mig när jag står 10 meter från jaktbutiken. Detta reulterade att jag blev avstängd för sunt förnuft.
Mitt diskordnamn är Hobbe499 #6836
steam namn Hobbe499 hellcase.org

Hej! Jag skulle vilja överklaga min bann. Jag använde spawnmenu och blev bannad i 5 dagar, jag har gjort detta tidigare och då var det ingen fara. DC: Eddz#3667
Anledning: Abusar /spawnmenu -Swedie
Skulle gärna uppskatta om vi kunde lösa detta.
SNÄLLA

Senast ändrad:
hej jag har blivit bannad utan anledning för fff av AKryte och jag har sett att många har det utan anledning. så jag vill överklaga min bann mitt namn på discord är mr_nil#0395 och mitt namn på forumet är NISSE89

hej jag skulle vilja göra en banöverklagan för ooc out of charter jag stog och emota och visste it hur man stängde av den medans jag hjälpte en kille som var full och skulle ta med han till polisen men då råkade jag emota och sen visste jag it hur man stängde av så det var inte meningen det skulle vara jätte roligt och snällt om du tog bort min ban jag heter Nathaniel Sisohore ingame

Tillbaka