Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Jag vill överklaga för jag köpte en bil av någon och fick hans nyckel men sen kan jag inte spawna in den för han jag köpte a det va fortfarande hans och då angklagade alla mig för *lallare*

DISCORD: PeakSugar#7485
in game:Börje Svensson

Hej Jag vill överklaga min ban som jag fick jag blev bannad pga sunt förnuft för att jag stog och snackade med en snubbe jag blev bannad i 30 dagar disc zacuL#9183

hej Philip jag har blivit bannad för jag råka sparka på en bänk vid en kille och sen sa jag att jag råka och jag blev bannad

Jag skulle vilja göra en överklagad, jag gick till ett kriminellt område fast jag inte visste att det var, det var en kille som sa att jag skulle åka dit, så jag gjorde det och blev avstängd, vet nu att jag måste ha en kriminell roll. DC: Eddz#0974

Hej! jag vill överklaga min avstängning på grund av att jag råka söka igenom en död person plus jag skrev i ooc att jag råka!

i got bannd for no reason i was sleeping and when i was turning my pc on i was bannd for ooc talkt i thinkh so I would like you to unbann me please. Discord Lgjoril#5548

hej philip jag blev bannad i 10 dagar för att jag skulle säga till en kille att han skulle sluta hoppa och skada andras bilar och jag tyckte inte att det var så mycket ooc pratat av mig det var däremot mycket utav han som vart bredvid mig då det var hans bil som han tog sönder, hoppas att ni kan fixa dett så snabbt som möjligt. min disc är noahli#7145

Hej! jag vill överklaga min avstängning på grund av att jag körde för fort och de här var varför det var såhär att en kom in i mitt rum vilket gjorde att jag kolla bort från min skärm och då så råkade jag hålla kvar fingret på w och jag kunnde inte tvärnita fför den bilen jag körde tappar gräppet väldigt lätt och då så var de ett gupp i en sväng vilket gjorde att jag krasha och då fick jag min bann

ag skulle vilja göra en överklagad, jag gick till ett kriminellt område fast jag inte visste att det var, det var en kille som sa att jag skulle åka dit, så jag gjorde det och blev avstängd, vet nu att jag måste ha en kriminell roll. DC: Eddz#0974

Jag vill överklaga min ban för jag gick förbi en motorcykel och råkade hoppa på den så då fick jag ban utan anledning och jag skulle jätte gärna vilja spela igen

Hej jag har suttit i vänte rummet nu i 3 timmar och igår satt ja i mer än 4 jag undrande bara om någon skulle kunna komma in och hjälpa mig få en muntlig intervju för att jag skulle gärna vara medlem och jag har gjort den medlemskaps grejen 2 gånger bara för att ingen kan göra en muntlig intervju.

hej jag har blivit avstängd för krim utan krim så jag vill gärna göra bann överklagan på det och nu har jag lärt mig att jag inte kan köpa kniv utan att va krim så min discoard är Meelkerofsson10#0040

hej jag har blivit avstängd för krim utan krim så jag vill gärna göra bann överklagan på det och nu har jag lärt mig att jag inte kan köpa vapen utan att va krim

Tillbaka