Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
Hej jag vill öveklaga min avstägning ifrån eran server på grund av lall. Mitt namn på discord är DJ ötzi fan#6772. På spelet heter jag sager roger.

Tjena, jag blev bannad för halv ooc när en grabb blev bannad och jag sa ”ahopp där fick han flygbiljett” (bannad i 3 dagar)

Discord:Noaah! #4573

Tjena, jag blev bannad för halv ooc när en grabb blev bannad och jag sa ”ahopp där fick han flygbiljett” (bannad i 3 dagar)

Discord:Noaah! #

Jag vill överklaga min bann eftersom jag skulle köppa bil hadce ståt i kön i närmare en timme och när jag skulle få köpa så stängde dom då började över 30 pers protistera då så sprang jag mot en ordingvakt och sa jag protisterar då fick jag ban i 5 dagar fast det var en vanlig prostitation. Max h#9226

jag har inte gjort något och jag har blivit bannade plus jag har en securitas interjuv i kväll snälla unbanna mig ps har inte gjort något

hej philip jag har blivit bannade för ooc men jag har inte varit ooc plus jag har en interjuv med securitas ikväll klockan 5 eller 6 min dc ärLukasTheK1ng#5252

Hej Philip, Jag har blivit bannad? Jag vet dock inte varför men jag kan berätta vad jag gjorde. Jag stog i en kö och snacka med folk och sen blev jag bara bannad. Jag hade jätte gärna velat bli unbannad. mitt in game namn är MelleKing20 och mitt dc namn är MelleKing20#7028. :/

hej Philip! jag har blivit permanent avstängd för: Moddare. när jag verken har moddat eller vill det. jag gick bara in på servern och så blev jag ut skickad så stog det så.
mitt in game namn är Ove_Elvingsson och mitt Discord namn är Oliver.Elvingsson#4415

hej Jag blev avstängd för att spela musik och för att ha roligt jag gjorde inget fel, vet inte varför du stängde av mig från servern. Stormzy.#2751

Hej Philip, Jag har blivit avstängd. Jag stog utanför marja-lisa och skulle köpa en bil. Jag stog och snacka med några som vänta på sin tur precis som jag. Sen bara jag blev bannad?

Disc namn: MelleKing20#7028

ingame namn: Teo Berg

:)

hej skulle gärna göra en överklagan för att jag åkte upp förbi en polis bil och sa hej polisen cr 2 min senare blev jag permanent bannad för stream snipning fattar inte varför skulle gärna vilja komma tillbaka för tycker det här är den bästa fivem plattan mitt dc namn är eddie8780|

Hej philip!
Jag skulle vilja göra en överklagan på min ban som är pga suntförnuft. Det som hände var att jag tog en bil på gatan för att jag skulle ta körkort för att min bil är försvunnen och sen blev jag bannad.

Discord: Basse#2068

jag vart avsätngd i 10 dagar men vet inte ens vad jag gjorde jag stod bara i kö i 1 timme och köpte en bil. Körde runt lite

Tillbaka