Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

vill över klaga min avstäning min discord charlieXD#0860 samt in game name nugget_swe blev bannad för defult kläder kunde inte ens byta men vill överklaga

hej jag heter noah och jag stog och bänkade litte bänkpress och sedan så blev jag bannad i 10 dagar jag fattar inte riktigt varför. hoppas att ni kan fiksas detta så snabbt som möjligt min disc är noahli#7145

hello philip I have been banned for like 9 days for no reason I would restart my game because I was stuck in the real estate agency and then I was banned for emote abuse but I have not done any dances or other emots in more than 2 hours so I would have liked you to un ban me plz me dc
Lgjoril

Hej jag blev bannad för att jag frågade var sjukhuset ligger, jag undrar vad som är fel med det? om det inte va fel kan ni gärna ta bort det. Pavle007#6802 heter jag på FiveM

hej Jag vill över klaga av min avstängning för att jag var skadad och ni bara kickar mig eller ger mig ban för inget jag vill veta vad har jag gjort för fel och varför bannar ni mig för inget

my brother got ban for emote abuse and i got band too for the same reason.why do i have to get ban if he gets band. no reason to ban me? my discord Lgjoril#5548

Hej jag vill överklaga min bann i 20 dagar för lallare. Jag var vid bennys med min polare och vi skulle precis köra där ifrån men då råkar jag backa in i en postnord bil inne på bennys parkering och då blev jag bannad för lallare i 20 Dagar! ganska länge om du frågar mig för det jag gjorde.

Min discord är mysster_#4561

hej i måndags blev jag bannad för ooc ~Raketeen. och jag vill spela mer så kan ni snälla av banna mig dc Robishhhh#6969

Hej jag heter Max i verkligheten och i rp hieter jag Max Carlsson. Min dc är Max h#9226. Jag vill ansöka o medlemskap för att jag känner att jag kan hjälpa servern och få personer att lära sig sunt förnuft och på så sätt så kan servern bli mer seriös och rp andet kommer bli roligare och som sagt mer seriöst. En annan anledning och kansek den främsta anledningen det är att jag vill kunna söka white listade jobb för dom verkar vara mycket roligare och jag känner att på serven sakans det personer inom dom flesta yrkerna och jag vill hjälpa till. Yrken som är värkigen viktiga som vi inte har på serven är tillexempel SJukvården. Sjukvården har väldigt liten personal och när faran är kommen så finns det kanppt nån ambulans att ringa. Mina meritar tycker jag sälv är bra. Jag har spelat på många andra servar och där har jag tillexempel varit chef inom Taxin och jobbat på sjukvården varit ordningsvakt och jobbat på en bar. Sammanfatvis vill jag säga att jag förkännar att bli medlem för jag spelar med suntförnuft jag äslakr rp och har ochså spelat massor av rp/ Max

Hej jag vill göra en överklagning för att jag spawna med polis bältet och handbojor och taser DC:Miloツ#5564

Hej jag vill överklaga en ban anledning va för sunt för nuft vet inte hellt vad jag har gjort så fel men min discord är:Lucas sone#9408

HEJ PHILIP jag har blivit bannad för skjuta utan krimroll men d var så här att d var en som försökte död mej så jag försvarade mej så jag nt skulle dö så råkade jag döda han för han började slå mej å sen blev jag bannad men jag tkr att det var fel för jag bara försvarade mej. discord: kattspyamedbajs #9961 kan du snälla unbanna mej!

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
jag vill överklaga min ban jag sparkade på en killes bil efter att han kissat och hoppa på min och gick runt till fok o va kaxig så känner inte riktigt min skuld i dethär blåa appen roblox epaaaa#6720 steam peter hultberg hoppas jag får bannen överklagad ps älskar er server

jag vill överklaga min ban jag sparkade på en killes bil efter att han kissat och hoppa på min och gick runt till fok o va kaxig så känner inte riktigt min skuld i dethär blåa appen roblox epaaaa#6720 steam peter hultberg hoppas jag får bannen överklagad ps älskar er server

Tjena Philip. Jag blev arg på en snubbe för han höll på och var dryg och så råka jag säga "du kan inget om detta spelet" jag ångrar det såklart och kommer inte göra om det jag tänkte mig inte för du får gärna kontakta fille#3145 på DC

Hej jag heter Teodor och jah är 12 år. Min dc är Teodor#3976. Jag söker om medlemskap för jag vill kunna jobba på andra jobb och kunna bli bättre på rp. Jag vill även hjälpa serven.

yeye

Tillbaka