Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

jag vill göra en överklagan för att jag blev avstängd för ingeting det stog att jag körde på folk mens jag va på torget och handla kläder

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
Tja kan jag ansöka om whitelist på unive?

Tjena jag vill överklaga min avstängning. jag blev avstängd för streamsnipe. Jag hade precis kört på motorvägen och krockat och sen blev jag körd till sjukhuset av polisen. när jag hade blivit hjälpt av dom så tänkte jag åka tillbaka till olycksplatsen och min bil så jag kunde ta den hem men när jag var på väg ditt så blev jag avstängd. Heter Cabba06#5958 på dc

Senast ändrad:
hej jag vill göra en banöverklagan blev bannad för OOC jag vet inte hur man skriver i dom vanliga chatterna så kan ni ta bort min ban tack. discord CBT Frexzy ⚡102⚡#1973 hoppas det löser sig.

hej jag vill bli medlem

hej jag vill göra en banöverklagan blev bannad för OOC jag vet inte hur man skriver i dom vanliga chatterna så kan ni ta bort min ban tack. discord CBT Frexzy ⚡102⚡#1973 hoppas det löser sig.
jag blev bannad i 4 dagar för jag prata i chatten,och sa tja vart är du
snälla unbanna mig

de är jag Oskar bobsson jag bliv banna jag gjorde fel så snäll anbanna mig dc isak.arvvid

Senast ändrad:
hej jag blev permanent bannad för ingenting när jag skulle leta efter min bil men då blev jag tydligen bannad för streamsnip på någon falken

Hej philip, Jag har blivit bannad av ingen andledning. det står att jag fått en klacksko som inte alla andra har fått av marja-lisa från bilfirman står det. discord: bewi#5391

Hej Philip. Jag har blivit bannad pga suntförnuft, anledingen var att jag och massa andra åkte bak på en lastbil och sen trillade jag av och blev upphämtat av en volvo och så skulle jag hoppa på igen men han i volvon körde in i lastbilen och sen när jag skulle hoppa på lastbilen igen där alla stod så blev jag bannad för suntförnuft. Min discord: F1sken_#1467

Jag skulle vilja överklaga min ban då jag har lärt mig min läxa och ska bete mig igen.

dc: Wille#0970

Hej! Jag blev avstängd på servern och skulle vilja överklaga. Blev avstängd för att jag försökte hoppa in i en persons bil då jag va omedveten om att man inte får göra det men har lärt mig nu. Jag tar roleplay seriöst och kan alla grundläggande regler och så men visste inte att man måste ansöka för att få leva kriminell livsstil. Discord = vroom#7144

Tillbaka