Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

jag vill överklaga min ban för att dom sa att jag lallade och hade en radio men jag hittade en radio och skulle raportera men då blev jag bannad jag heter alexthecreator på fivem

hej philip jag blev permanent bannad för att jag sa rasistiska ord mer saningen är att jag aldrig har sagt någon rasistigt ord i ett spel eller irl så att du vet men skriv gärna till mig på disc BOBBO#0001 och jag tycker väldigt mycket om unive. hör gärna av dig så blir jag glad

Hej. Jag har blivit bannad i två dagar pga att jag var OOC det var inte meningen att vara det. Det bara kom ut när jag prata med en snubbe. Jag kommer inte göra om det och ska tänka mer noga när jag pratar.

Disc: Mr. fak#2291

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
asså jag blev avstängd på grun av att jag krasha vid en brottsplats och det var inte ens med mening

Hej jag blev bannad för lallande när jag gick runt och pratade undertiden jag väntade på min vän dc Dusse12 7740

ÖVERKLAGAN!
Jag blev kickad pga att jag ej bytt kläder, men mitt game buggade och jag fastnade under mappen och sen när jag väl kom in i spelet behövde jag ju vård så jag började gå mot sjukhuset eftersom jag inte har någon telefon eller bil

Hej Philip jag har blivit bannad för streamsniping för jag såg ett gäng och var nyfiken så jag gick o kollade.
Det var första gången jag körde fivem också men har lärt mig reglerna nu.
dc: kevex07#0072

Hur blir jag unbannad på dc. jag taggade dig men jag visste inte att jag inte fick göra det. Jag frågade mina vänner i mitt dc samtal varför jag blev bannad från dc och då förklara dom för mig att jag inte fick göra så. kommer inte göra om det igen. Förlåt

dc: Mico the builder#6623

hej jag vill överklaga min avstängnig jag bara körde i stan och sen blev jag bara kickad från ingen stans och de stog att jag blev kickad för suntförnuft

kolla jag blev bannad för sunts förnuft för jag skjutsa en grabb till ett ställe där han skulle plocka blommor och jag visste inte att man kunde bli bannad för de jag ska inte skjutsa eller åka dit snälla unbann discord: N o a h#4573 ber dig Philip

en banöverklagan vill jag göra adda mig Plingplong#7223

Jag vill gärna göra en ban överklagan, jag vet att jag bröt failrp, att jag slog nån utan andledning förlåt för de :D

Dc: kito

Senast ändrad:
jag blev bannad för att jag hela tiden sprang från snuten och jag blev bannad i 5 dagar jag ber om ursäkt och lovar att läsa om reglerna

DC-Axel#5739

Tillbaka