Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

adda N o a h#4573 så kan vi ta de där lite story blev bannad för meta gaming, ja ja vet vad de är och jag ahr inte gjort något av de, fattar inte varför jag blir i 10 dagar så adda N o a h#4573 på dc :D

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
jAG BER OM URÄKT FÖR DET JAG GJORDE JAG SKOJADE MED MIN VÄN OCH JAG LOVAR ATT DET INTE SKA HÄNDA IGEN SNÄLLA TA BORT MIN BANN HETER Oliver Johansson

kan jag komma in på serven igen vill va med och köra på den och för min kompis är inne där och det är en bra server och jag gillar den snälla.

jag ska läsa igenom reglerna noga. Men jag blev bannad för har vinglat på vägen och så blev jag stoppad av polisen på grund av det sen blev jag bannad

Hej. Jag vill överklaga min ban på halv ooc jag råkade säga att jag hade 51kg på mig och att jag inte kunde ta upp nyckeln men jag lovar att inte göra det igen.
disc: Stefan312#8660

Tjena philip, jag vill överklaga mitt bann jag lät en kompis spela på servern när jag va på dass och när jag kom tillbaka så va jag bannad. Han hade tydligen försökt råna en polisbil. Dc: Enelí joba#3044

Hej jag heter ingame Ludvig Olsson och jag vill göra en unban förfrågan för att jag är ny inflyttad i staden och jag visste inte att man inte fick prata samtidigt som man var död.

Hej philip. Jag har blivit bannad pga PowerGameing. Jag viste inget då så viste för jag var ny på servern. Jag viste inte att man inte fick köra snabbt eller köra ifrån polisen. DISC-Noa<3#6313

Jag vill överklaga min avstängning på grund av "stream sniping".

Jag körde bara runt i en lambo som jag fått låna eftersom mina bilar var helt plötsligt försvunna. Jag körde då för snabbt och en polis börja köra efter mig. Jag råkade köra på en killes bil som välte honom också (Cosmo_BT) som är en twitch streamer. Jag stannade och kolla hur han mådde osv allt i rp. Jag körde sedan vidare runt i staden och hittade honom igen och tänkte inte så mycket på det. Jag gjorde ingenting och bara körde vidare. Efter ett litet tag så blir jag bannad permanent av "Micke".

Skulle uppskatta det enormt att ni tar eran tid och läser igenom och sänker mitt straff eller unbanar mig. =)

disc: Liamschmidt1#3913
FiveM: Liamschmidt1
In game heter jag: Josef Cohen

Senast ändrad:
Vill gärna spela på en seriös rp server. Har spelat på "NotPixel" innan som är en engelsk server inspirerad av "NoPixel". Gick väldigt bra på den servern men nu vill jag gärna spela på en svensk server samt en seriös rp server. Har kollat runt lite och har sett att denna ska vara en av de bästa, det är därför jag ansöker om att få vara medlem.

MVH: Mallekingen.

discord: mallekingen #2927
FiveM: MALLE
Steam: Mallekingen

jag har blivit banad får jag skulle ha hjälp med min bil för den rykte och falk han som skulle hjälpa mig stramade så han Trude jag stramsnapa han discord namn är saggan#2357 och in på servern heter jag sven andersson

Hejsan! vill överklaga min avstängning:
Du har blivit avstängd för: du måste rpa på skador, powergaming

Det började med att jag och en kompis krockade med en bil. Och då så körde vi iväg för att det inte var vårat fel, han jagade oss tills vi krockade och bilen glitchade sönder så vi flög upp i luften. Efter det så tog han fram en pistol mot mig men missade flera skott och det var för att jag inte dog. Då så sa jag att han missade skotten och tack vare det så blev jag avstängd.

jag vill överklaga min ban. Jag sa "flexa din muskel längst till höger" till min kompis. Nu vet jag att jag inte får säga så. Jag ska inte göra om det.

Discord
mallekingen

Tjena, jag vill överklaga min ban. Det som hände var att jag blev bannad tillsammans med min vän #Wille7206 / William Björnsson för att ha snott en ambulans. Jag blev också bannad för OOC eftersom jag glömde att mutea min mick i spelet när jag skulle gå in i discord och fråga han varför han blev bannad (han blev bannad före mig). Alltså så hörde en support mig snacka i discord. Jag fick ingen varning alls utan bara en ban direkt. Samma med min vän. Jag ser inte en anledning till varför man blir bannad för att sno en bil som var upplåst med motorn på. Jag ser inte heller en anledning till varför supporten inte varnade mig om att jag pratade OOC. Enligt mig så var denna ban helt felaktig och jag hoppas att ni kommer att hålla med mig.

Mvh, Kevin Andersson

Kevvster#6598

Skicka meddelande till @wille

Tillbaka