Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

jag har blivit bannad för grov fearrp vet inte vad det är och gjorde inget fel jag blev kidnappad i en bank och sedan blev jag bannad discord norberg31#9035 in game Lars Norberg

Jag skulle vilja överklaga jag blev avstängd pga en anledning jag inte vet. Är väldigt ny och har läst reglerna men vet inte varför jag blev avstängd discord: Wallberg099#1221

Jag vill över klaga min avstängning på 5 dar för FailRP när vi lyckades glitcha oss in i en utav bilfirmorna Brittas föra att vara specifik genom att krama varandra så man kom igen dörren även om det var låst och det var inte med mening att vi skulle göra det

HEJ JAG VILL PRÖVA DENNA SÖRVERN MEN NÄR JAG SKULLE FÖRSÖKA SÅ HADE JAG BLIVIT BANNAD för ingenting MITT NAMN PÅ fivem är noah_lindell hoppas att ni kan fixa det och min dc är noahli#7145

Tjena Philip jag blev bannad idag för jag satt i en bil med mina kompisar och 1 av dom skulle till en bankomat och vi drog till banken, och så hade de varit ett rån där så dom sa" avlägsna från platsen" så vi drog och så blev jag bannad, btw jag körde inte ens bilen men hoppas iaf du kan förstå varför jag är lite arg för nått JAG inte ens har gjort.

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
tjenare du sparkade nyss mig för krim utan krim fast jag inte gjorde något kan du skriva till mig för jag vill veta varför discord : markus#9007

Jag blev bannad för att jag blev misshandlad av 3 personer sen när jag drog jag där ifrån och blev bannad i 9 dagar. Snälla fixa det

Tjena Philip!
Blev nyss avstängd från servern och jag vet inte riktigt varför då jag inte gjorde något vad jag vet:)
skriv gärna till mig på discord: Ponk#2317

vad händer jag blev bannad för metagaming jag har inte ens gjort nått snälla ber er unbanna mig jag blev i 9 dagar snälla

Hej philip, jag har blivit bannad för sunt förnuft. Anledningen var att jag snacka med min kompis i discord och då sa han "Visa hur man dunkar plåt då" och då ställde jag min på hans bil och sparka. Vet att de är faileRP men kan du snälla unbanna mig. Discord: Martinsson#4604

Hej Philip, jag har blivit bannad pga att jag har snott andras bilar då jag varit i behov utav akut vård. Smärtan i kroppen var fruktansvärd, dock så ångrar jag mina val och hoppas bli unbannad.

Mvh Ben Dover
Discord:ZetheId#3058

jag blev bannad i 14 dar och vet int varför

Tjena, jag vill överklaga min avstängning i 60 minuter. Det blev en slags glitch som gjorde att jag inte kunde se vare sig väg eller hus, så jag körde in till kanten där det stod en polis. Jag frågade honom om han kunde se vägen eller om det bara var jag som inte kunde se den, och vips så stängdes jag av i 60 minuter. Jag har liksom skött mig hela tiden på den här servern, jag fattar ingenting nu...

Nu står det att jag har blivit permanent avstängd för streamsnipe av Falken när jag fkn har varit bannad i 4 dagar ovh har 8 dagar kvar

Igår blev jag bannad för att jag tog en bil på gatan. Kan du snälla fixa det!
DC:isse#5761

Senast ändrad:
Tillbaka