Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

philip320 please can you write why I was banned because it does not say why and I can not think of anything I have done wrong but if you can write it then I can improve on the server please I Promis

Hej Arvid. Jag har blivit bannad pga powergaming, anledningen var att jag skulle till piren oså kör en snubbe in i min bil så den gick sönder sen kallade han mig för fitt unge så kallade han också det så blev jag bannad. Discord: Arvidniska#2397

Tjena, jag skulle vilja överklaga min avstängning pga suntförnuft då Supporten Ben 10 bannade mig i fyra dagar pga att jag körde 3-4 varv runt torget för att jag skulle möta upp en köpare av min camaro 2020ss i lite för hög hastighet samt två gånger jag inte såg rödljuset. dc: *Johansson*#3603 , fivem: nossnahoj och Identitet som Ehmil Chusson ingame.

tjena! jag vill göra en ban överklagan!
Jag blev bannad för suntförnuft,ingen mic. jag sprang och var påväg till ulla karins, och då så kom de ett par maskerad män och slog på mig och sen blev jag bannad?!? hade micken på osv men hade inte discord uppe vid det läget. Jag gjorde inget dåligt och jag fattar inte varför jag blev bannad. min steam är: wille dåå och discord är : Wille dåå#5915
mvh, william :)

tjena jag vill göra en överklagan då jag vart bannad för lall för att jag snackade med en mitt namn på discord är heikki#3245

J
Jag vill överklaga ban
JACK läspar eller MidjetJack
mitt namn på discord är jack mehoff #9035
det jag gjorde var att fråga en person om hur man kunde bli bannad för att min vän blev bannad i 60 min från att köra ifrån polisen. och sen fick jag ooc ban i 10 dagar.

Senast ändrat av en moderation:
Jag vill över klaga på min avstängning på servern för Sunt förnuft, jag vet inte varför men jag tror det är för att jag körde över någon som jag inte såg så jag skulle gärna vilja bli av med avstängningen mitt in game namn är Viking Roobert. Jag heter VOLVO EXPERTEN#7986 På discord

hej jag åkte runt med min bil senare så ser jag att folk har vapen och skjuter på och åker iväg och blev bannad för ingeting
dc: Drip_X#9148
five: Derun_x_playz

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
Tjena mannen vill göra en överklagan på min ban. Blev rånad så körde över personen i självförsvar. Hade varit schysst om jag blev unbannad :D

Tja Philip, vill överklaga min bann då jag körde över en snubbe som försökte råna mig, gjorde det i självförsvar.
Discord: Ville#4300

Jag vill överklaga min avstängning på eran server. På dc heter jag Sunkan#7426 och ingame Sunkan08. Avstängningen fick jag för att jag gick in i någon annans klubbhus utan att jag visste för att det var franklins hus och jag hadde inte aning att det var ett klubbhus för dörren var öppen.

hoo haa

Hur går man med i RP servern

jag vill överklaga min avstänig för att fail rp slåss jag vet inte vad som hände och vet inte varför jag blev anstängd. namn på dc är Soho Jacob#5924 in gam namn abdi mohamed
snälla

Hej jag skulle vilja ;verklaga min ban. jag var vid garaget och fr[gade om skjuts till bergan. och sedan blir jag bannad f;r sexuellatrakasserier. ni kan kontakta mig p[ disc: willehy#7690

Tillbaka