Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Haj! jag har blivit bannad pga ooc ingame, men killen jag prata med skulle bara hjälpa mig att skriva över bilen inget mer vi prata inte ens han bara skrev vad jag skulle skriva i vår gemen sam chatt. dc : Alex.#2208

Hej. jag vill Överklaga min ban för Lall. Det som hände var att en kille hoppade in i min bil och ville ha skuts till polistationen. men när jag följde han in började han prata svengelska och lalla runt och sen blev jag bannad. Vörför? dc Stefan312#8660

Senast ändrad:
Hej jag har blivit bannad för lall men då jag inte har lallat så jag undrade om du kan ta bort min ban för att jag har blivit bannad utan anledning
discord: Zett0z#0286

Jag blev bannad för att jag kallade falken för cosmo, jag visste inte om att han kallades för falken innan jag sa det. det var därför

Hej Philip. Jag blev permanent bannad och vet inte varför. Eller jag tror jag blev det för att jag hoppade in i en bil som min kompis precis hade köpt. jag blev tydligen bannad för lall och streamsnip. Jag har inte ens kollat på någon som kör på din server medans jag spelar. Mvh Simon

Jo det var så att jag kollade på cosmo_bt stream. Jag stog i en kö han stog. Och när jag hade spawnat min bil sa jag : kolla min bil "Cosmo" jag glömde bort att jag inte fick säga det, och nu är jag permanent bannad. Dc: nudlar#2886

"Connection rejected by Philip320's server: The anticheat ban you for WaveBite : Give Weapon"

Har ingen aning om varför?? Hjälp tack

DC: kevdogpie#8656

Tja, jag vill överklaga min avstängning på eran server! Mitt namn på discord är OGGEMOGGE06#9466 och mitt ingame namn är oggemogge06. Jag har blivit avstängd på grund av ett slagsmål, då en kille sa att vi skulle slåss och sedan när vi hade slagits och jag vann slagget så blev jag avstängd i 10 dagar! Snälla ta bort avstängningen. glömde även läsa reglerna vilket jag ska göra väldigt noggrant denna gång! <3
röv

Tillbaka