Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
Jag blev bannad för sunt förnuft utan att göra något Discord Ноахмартенссон#8905
rp namn: Lasse Ackermann steam: Ной

Tjenare, jag vill överklaga min bann på powergaming. Det som hände var att jag åkte med min kompis i hans bil och när han krockade så blev vi bannade hur fan då?
Har du testat att skriva en ban överklagan på vårat forum?

mvh Acho

Hej, jag heter Greger Strandberg i servern och skulle vilja ansöka till att bli White listad efter som att jag vill bli taxi chafför, jag är ganska aktiv på servern men jag vill tjäna mer pengar och skaffa ett riktigt jobb.

tjena jag är ny på servern och visste inte hur man bettede sig jag blev avstängd på servern jag lallade kan ni stänga av min ban tack mitt namn är Mafucking hugge#9080 på dc

Jag vill överklaga min bann för rdm. Jag knivhögg en kille för jag kände mig hotad. Han ville ha min telefon och när jag sa nej sa han att jag måste och därför knivhögg jag han. Mitt namn på servern är Bert Persson och heter Cabba06 på dc.

hej jag skulle vilja göra en ban överklagan det här är det som hände. jag åkte till fyren och skulle sälja mitt knark till svarta pengar och då såg jag en orange rs6 och då så snodde jag den och åkte därifrån sedan kom en SAAB 95a och körde in i min bakdel det var inte hårt alls så jag tänkte att då måste jag kunna fortsätta köra sedan fortsatte jakten och då gömde jag mig under en bro som jag kört väldigt lugnt ner under sedan så kom Saaben när jag gått upp då sprang jag tillbaka till bilen och körde upp igen sedan fortsatte jag bort och när jag kommer över bron till fyren så dör bilen och då rullade jag ner bilen för ett litet stup och kliver upp sedan när jag kommit upp så säljer jag mitt knark och åker till banken när jag var vid banken kommer grabbarna och tjatar på mig och säger att mina ben ska vara brutna och sånt men om det ska vara en realistisk roleplay så fanns det ingen chans för mig att krossa benen när jag körde ner för det där lilla stupet i den farten och inte ens i en hög hastighet så tycker det här är riktigt dåligt och om man ska banna mig såhär så vill jag gärna se video bevis mitt discord namn är
ismaskin#6190

Tjena Philip jag skulle vilja överklaga min ban.

Jag trodde att det var en kompis till mig så jag skulle drifta och flexa lite och så var det en polis så jag sakta ner och sluta drifta men fick jag fick ban i 7 dagar.
Och det finns poliser som bara går runt och bannar folk på server min kompis blev också bannad, jag vet inte vad dom heter men ville medel att det är poliser som går runt och bannar folk för kul skull.

Jag skulle uppskatta om vi kan lösa detta på något sätt :/

min discord Luzy77#6978

Senast ändrad:

Jag trodde att det var en kompis till mig så jag skulle drifta och flexa lite och så var det en polis och då sakta jag ner och sluta men fick ändå ban i 7 dagar. men jag vet inte om det finns poliser som bannar för skoj skull men vet ej det känns lite som de. men jag skulle gärna bli unbanned pga att jag älskar att köra på denna servern och jag ska sköta mig nästa gång lovar jag.

Min discord är Epic#9462

jag vill göra ban överklagan
hajduut

Jag vill överklaga min ban. Blev bannad för att jag "lallade". Jag var i fängelse för att jag sparkade på en Securitas bil, vilket jag fattar var lite dumt lol. Sen skulle en polis ta kort på mig i fängelse och då skulle jag gå fram till kameran och ställa mig så att han kunde ta kort. Sen när jag sprang dit och ställde mig så blev jag bannad. Jag fattar verkligen inte hur jag blev bannad i 15 dagar över detta för att jag på något sätt lallade. Skulle ni kunna se över detta är ni snälla.

Discord: Dogge#6003

När eran server stängdes ner så blev jag bannad i 16 dagar jag var inte en i närheten av någon och spelade spelet normalt. Jag har över 24 timmar game play och jag blir bandad i 16 dagar för ingenting!!!!

Vill överklaga ban discord : Läderlappen#8007

Jag vill bli unbannad jag råkade åka in på en avstängd plats sen blev jag bannad

tjena idag blev jag bannad för något som inte stämmer,

Råka köra på någon när bilen stog på parkeringen och bilen började lagga då jag fick hjälp av mekonomen men sen när jag hoppa in så flög bilen in i en person.
mit namn Bigzangana

Senast ändrad:
Hej! jag blev avstängd för att jag körde om en polis och jag vill överklaga min avstängning, mitt namn på FiveM är: Detsamma1234 och sen på discord heter jag: Plxiity#6655

Blev bannad för jag åkte en voi med en rullstol i handen. Spelet lätt mig inte släppa rullstolen och då sa ngn åt mig att jag skulle sluta lalla och sedan bannade mig :( fick inte ens chansen att be om hjälp eller försöka ytterligare. tråkigt att detta hände då jag precis hoppat på er server för första gången och skaffat mig en kompis. Jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka :) mitt discord namn är: L31NAD_3#0139

Tillbaka