Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Kan ni unbanna mig nu det ör bara en dag kvar till ban är slut och är så taggad att köra! Min steam ID är Lowrex, och det här är min disc Low_rex#6408
Jag blev bannad för suntförnuft i en vecka.

jag skulle vilja överklaga min ban det som hände var att det kom en Qpark snubbe och gav mig böter 2 gånger och då sa jag jävla Qpark snubbe och då fick jag ban i 5 dagar. DC: KnoxBlox08 InGame: Leo Lemback

Hej skulle villja överklaga mitt bann : fearRP. Jag svär att jag inte såg att han siktade och det var ett misstag. Trodde att han var en polis eller nåt och ville att jag skulle avvakta så körde därifrån. jag har erfarenhet och skulle aldrig göra så med mening.
och vet vilka konsekvenser det kan leda till så förlåt mig. Så skulle aldrig göra så med meningen.
Discord: zedy#1998. Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164008417/

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
Jag vill överklaga min bann då den som bannat mig gjort den pga ren lalleri.

Jag vill ÖVERKLAGA min bann då den som bannat mig gjort den av ren självhat. MORKIL är en fruktansvärd MOD som måste så ta ansvar för hens oacceptabla beteende.
Hej! Tack för att du meddelar oss. Vi ser över detta och kritik uppskattas något enormt för att servern ska fortsätta sin utveckling. Nedan bifogar jag en länk till sidan där du gör en Ban-Överklagan.

Klicka här för att överklaga en din ban

//Wagner

Vill överklaga en 5 dagars ban. dc: P3#3080 Jag skulle ta körkort hade ingen bil, tänkte att det var okej att låna en bil. Gör ett skämt om att sno den och sedan boom, en 5 dagars ban
Hej! För att överklaga en ban så klickar du på länken jag bifogar nedan.

Ban-Överklagan

//Wagner

Hej skulle villja överklaga mitt bann : fearRP. Jag svär att jag inte såg att han siktade och det var ett misstag. Trodde att han var en polis eller nåt och ville att jag skulle avvakta så körde därifrån. jag har erfarenhet och skulle aldrig göra så med mening.
och vet vilka konsekvenser det kan leda till så förlåt mig. Så skulle aldrig göra så med meningen.
Discord: zedy#1998. Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164008417/
Hej. Du kan göra en ban-Överklagan via länken jag bifogar nedan.

Ban-Överklagan

//Wagner

hej Philip jag körde bill i sanndy och krokade i ungefär i 60 och då så blev jag powergaming banad discord minimoto07#7868

Kan man bli unbunnad för jag var inne för min första gång och blev på körd och ropade på hjälp och så blev jag permabannad, lite konstigt tycker jag. Unbanna mig snälla!

Tja jag blev banad för att jag lalla det är för att jag inte hur man gör jag är nybörjare och skulle vilja lära mig hur man gör men vet inte hur man börjar jobba på postnord

Tjenare, jag vill överklaga min bann på powergaming. Det som hände var att jag åkte med min kompis i hans bil och när han krockade så blev vi bannade hur fan då?

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen
Hej jag skulle vilja överklaga min avstängning Mitt discord namn är KERMITISHOT#3704 Och ingame namn är Fredrik Gustavsson Jag blev avstängd av att jag lootade någon i en greenzone men det var en missclick av en visitering så det var inte meningen och det var inte heller lootning så länge inte att visitera någon är också att loota någon.

Jag vill överklaga ban J0EL#9457

Jag träffade en kille som sa att jag skulle plocka en massa blommor men jag visste inte vad man gjorde med blommorna

Tillbaka