Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Jag blev bannad för sunt förnuft och jag vill gärna bli unbannad och jag är ny till FiveM och vill gärna få en ny chans :-)
Discord 3ddZyFN#8251

Hallå varför blev jag bannad i 24 timmar för snutförnut, jag har inte gjort nåt. jag föjlde bara efter någon!

vill överklaga!!

blev bannad av en anledning som jag kan förstå, körde för fort och blev bannad för suntförnuft. skulle inte gjort det men skulle till ett ställe fort. min discord är WILLIAM#7610. Kommer INTE hända igen. jag vet vad jag gjort fel och kan stå för det skulle inte ha kört så fort på en sån väg men kommer inte hända igen som jag sagt
först gå in i doms dc https://discord.gg/g24Dfu3A ! sen gör du en bann överklagan här i forumet. här är en länk till banöverklagan. https://www.unive.se/forums/ban-Överklagande.55/

Hej kan jag snälla bli unbannad, Detta var bara ett missförstånd för jag tänkte att rdm var att man blir rånad. Om ni vill kontakta mig så heter jag Noel#0947 på discord och Leif Öman på Unive:)

Hej jag respekterar er server jag älskar den men jag blev bannad för någon missförstod mig sen börja vi slåss och ville göra självförsvar men ja snälla unbanna mig heter JJ abdison på unive och på steam SavageXD424 och discord JJ mellan JJ#0764

Hej, jag vill överklaga min avstängning, jag blev bannad för sunt förnuft och våld mot poliser men det var för att dom överdrev mitt uppförande.
Sk1ll-9 #9013

Jag är hemskt ledsen för mitt uppförande, det kommer inte att hända igen jag lovar, polisen hotade att ta allt jag ägde så jag tappade kontrollen för att han betedde sig sjukt dåligt så jag ber bara om en till chans. Sk1ll-9 #9013

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
tack

Vill överklaga en 5 dagars ban. dc: P3#3080 Jag skulle ta körkort hade ingen bil, tänkte att det var okej att låna en bil. Gör ett skämt om att sno den och sedan boom, en 5 dagars ban

Tillbaka