Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Hej mitt namn är Philip jag blev bannad i 10 dagar för att jag gick in i en butik och skulle köpa saker. När jag var klar att köpa sakar så var jag nyfiken och kollade runt i butiken. När jag var i bak på butiken så var det olika ringar som man oftast kan klicka E på så jag klicka e och då började visst ett rån som jag inte var med på. Så jag gick ut så snabbt jag kunde och började åka men då kom bannen. Heter BlazeBobo#6181på discord och Blazebobo ingame.

Hej mitt namn är Tim och jag blev bannad i 7 dagar för in game flame. Men jag visste inte att min mick var på eftersom jag precis spawnat så därför menade jag inte att flamea Heter PC_TF05#9099 på discord och Tim F in-game

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
HEJ SKULLE VILJA ÖVERKLAGA MIN AVSTÄNING DET ÄR EN OOC IG FÖR JAG SA RETARDED MEN DET VAR EJ MENAT TILL MECKO KILLEN JAG PRATADE MED JAG RÅKADE TRYCKA IN PUSCH TO TALK NÄR JAG SNACKADE PÅ DISCORD MED MIN KOMPIS HETER Ludde#2300 på discord och Emil falk in game

Hej, vill absolut inte störa eller ta på eran tid, väljer ändå att skiva denna anklagelsen om man nu vill se det så. Tänkte bara snabbt säga att ni borde kolla vilka ni har gett tillstånd till att banna olika personer. Idag så blev jag bannan i 19 dagar på grund av att jag var med en kille och rånade dom när dom hade gått ur en klädesbutik. Förstår om ni inte kan svara eller så men skulle uppskatta om du iaf tänker på det jag skrivit. Mvh Johan
Mitt namn på steam är följande: Bummullsplockaren35
På FiveM är följande: Mahmed Mohammed

Senast ändrad:
Hej Philip. Jag blev Bannad För (Lallare). Jag råkade slå på en snuskig Emote. Jag vill verkligen köra igen. Väldigt Bra Server. Discord: Milothemelon#9017

Hej jag vill överklaga min avstängning på servern, jag vart avstäng för att jag sa att det inte funkade att trycka på en knapp och glömde muta micken, mitt namn på Discord är Sk1ll-9#9013 och ingame heter jag Ludvig Nilsson.

hej jag har blivit bannad för ett missförstånd. Jag och min kompis slog på varandra så blev jag bannad snaälla hjälp mig.

hej jag skulle vilja överklaga. är ny på servern så kunde inte så mycket. det var en person som boxade mig och när jag gjorde det tillbaka så blev jag bannad. tycker att det är orättvis att bara jag blev bannad. lovar att inte göra om det förlåt. discord: senzu-千頭#7210

vill överklaga!!

blev bannad av en anledning som jag kan förstå, körde för fort och blev bannad för suntförnuft. skulle inte gjort det men skulle till ett ställe fort. min discord är WILLIAM#7610. Kommer INTE hända igen. jag vet vad jag gjort fel och kan stå för det skulle inte ha kört så fort på en sån väg men kommer inte hända igen som jag sagt

Senast ändrad:
Vill överklaga!

Jag va i min bil på torget och sen ifrån ingen stans så blev jag bannad, och var det stog för anledningen är ooc Mommo.
Snälla kontakta mig varför jag blev bannad min discord där heter jag W1ND3D#2021och mitt unive namn är Bruh Bruhson.

Jag blev bannad för ungefär ett år sedan och nu har jag lärt mig rp och sådant. Det va jag som tog en ambulans och körde in i folk vid mekonomen...???:::???Kan jag bli unbannad snälla

hej jag vill överklaga min avstängning på 8 dagar jag blev anklagad att /lalla runt och inget att göra / medans jag var på väg till bil affär!!?@Phillip320

Tillbaka