Välkommen till Unive!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!

Hej Philip. Jag har blivit bannad pga Lallar, sexuella trakasserier och kan erkänna att det var fel av mig. Så jag tänkte göra en ban överklagan Dicsord: Kitoz#0703

hej fhilip. jag har blivit bannad pga att jag inte så hus eller någon så råkade jag köra in i väggar därför vill jag en ban överklagan dicsord: kalle_09#5092 snälla ta bort jag gör inte om det.

Hej philip. Jag har blivit bannad för stream snipe. Jag och min polare som rpar som jack skulle mötas på q park sen jag tog min bil och åkte dit sen så blev jag bannad jag blev bannad i 7 dagar fast jag inte kollade på någon stream! Jag blev ju unbann sen så blev jag perma bannad över någon konstig andledning!

Jag vill passa på att välkomna er alla till forumet för Unive Communityt. Här läggs allt fokus på RP servern Unive Roleplay.

Kom ihåg att kommentarerna nedan inte är till för ärenden, utan stället att posta ärenden på är på forumavdelningen!
kan någon bjuda in o2xu#2434 till servern jag kommer inte in

kan någon skicka discord servern?

hej jag är banad i 9dagar 24 timar och 60min jag vill klaga min straf om det äer möligt

Hej jag vill överanklaga min avstängning för att jag bara blev avständ helt plötsligt när jag hade blivit påkörd och låg i en ambulans och jag blev avstängd för ILLew~Bosse

oK

hej,har spelat på eran server ganska länge. men från ingen stans så blev jag bannad! mitt dc namn är Sigge_xify#4478 mitt ingame namn är hasse,svensson jag vill göra en överklagan.

Jag blev bannaden timme för att inte ens göra något polisen trodde det va jag som körde på en av deras bussar med det va inte jag ErikFFS08#8224 på dc

Tja, jag vill överklaga min avstängning på eran server!Jag har blivit bannad permanent för ingetde enda jag gjorde vaatt jjag leave

Tillbaka