Välkommen hit!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag blev legit bannad utan anledning, det var en kille som stod på car dealer shippen och låtsades jobba där, alla slog ned honom (inte jag) och jag blev bannad, förstår inte varför

Hej jag rpa med en kompis och skulle leta upp honom och jag åker förbi piren där en död människa ligger vid spawnen och jag bara vänder och och sedan blir bannad i 5 dagar för VDM inte första gången man får felaktig BAN. Vill gärna bli unbanad IDAG:

Hej! Jag blev bannad för LALL! Jag försökte verkligen göra RP men de tyckte kanske inte ni.. JAg vill verkligen göra så bra roleplays som möjligt och hoppas att ni kan få tillbaka mig på servern idag igen. vill verkligen göra det bästa för servern och roleplay !! Skicka till mig Jacke123 #4392 i dc

Senast ändrad:
Hej! jag har varit bannad i 8 dagar sen nu när jag gick in igen så blev jag bannad efter typ 2 minuter! jag blev bannad för suntförnuft! skicka till mig wille_p#6990

Hej blev bannad för Sunt förnuft, vett ej om jag gjorde fel då jag rånade en kille på en motorcykel.

Discord- Matii the climber#0285

unbanna mig för fan har inte gjort ett skit och så blir jag bannad för jag var idiot
discord karmic9707#3009

Jag Blev bannad för ingenting det stog massa saker som jag inte hade gjort,jag har bara spelat i några timmar. Jag tror att du gjorde en felaktig ban

vill göra en överklagan för har blivit banad tydligen för att jag hade förstört för bilfirman å det var mitt eget jobb så varför skulle jag göra de och. och Tilda skrev till mig på dc att kommer jag inne in på 5 minuter så blir jag banad på dc med å då var inte jag hemma sen när jag kom hem så såg jag att de stod de så nu är jag banad för ingen ting å jag tycker att tilde inte vet allt innan hon banar någon av ingen anledning.

JAG VARA BARA I Bilfirman VÄNTADE ATT KÖPA BILL DÅ BIL JAG AVSTÄNGNING 2 DAG 8 TIMMAR 44 MINUTER
KAN DU UNSTÄNG MIG

Hej igår 2021-03-14 spelade jag på servern och var i garaget vid torget. Där hamnade jag i ett tjafs med en kille för att han pekade lång finger mot mig vilket resulterade till att jag slog ner honom. Såfort jag slog ner honom blev jag kickad för rdm vilket inte var fallet. Jag är whitelistad på servern och därför bör det inte vara så enkelt att bli kickad då jag redan visat att jag kan reglerna för att kunna rpa. Kicken som jag fick gjorde mig väldigt arg och såfort jag loggade in igen sa jag vem är admin vem är admin och direkt blev jag bannad för ooc. Jag personligen säger aldrig gud då det inte är tillåtet att kalla andra gud i min religion (är muslim) därför säger jag admin istället. Jag är en seriös rpare på 18 år och vill ta den här servern på allvar

Hej jag blev bannad från multi på grund av att en person satte sig i min famn utan anledning jag känner inte ens personen så börja han säga att jag kidnappa honom och jag bad honom snällt att gå av. Men så lyssnade inte han då börja jag putta honom medans han satt i famnen på mig tillslut börja han slå mig så slog jag tillbaka och blev bannad i 19 dagar på grund av Rdm kan jag få hjälp.

(discord) adaaam#0349

Hej jag blev bannad, vet inte för vad men står för "suntförnuft och "powergaming" finns det något sätt att lösa det på? Jag har inte varit taskig mot någon eller så. Eller kan man få en förklaring på vad man gjort för fel?

jag blev bannad i 6 dagar för ingenting? var men mina kompisar och körde postnordbussen, och han stod framför mig ute på vägen sedan kom det en ambulans så jag var tvungen att flytta så då körde jag på han men de var ju min kompis för satt i discord med han men tydligen blev jag bannad

Jag vill överklaga ban för jag bytte namn på Steam när jag blev kickad första gången men jag tror det ej registrerades å syntes för andra för jag stängde inte ner steam innan jag startade fivem igen.

Tillbaka