Välkommen hit!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jag undrar om jag kunde bli an banad för att när jag råkade klicka på vänster klick så stod jag för nära en annan person så att jag råga döda en annan person precis när jag skulle ringa ambulansen så blev jag banad
Mitt in game namn är Arnar jonsson

hej jag heter Göran abdisson på steam(Gustav Davidsson) i spelet! jag blev bannad för mycket ljud i barkunden för jag satt på ett lan och mina kompisar skrek jätte mycket.
jag skulle vilja överklaga det kommer aldrig hända igen.

Jag blev bannad i 48 timmar för jag körde tjänste fordon nu har jag läst reglerna så kan jag få joina igen?

blev avstängd av oocingame. jag tror jag blev avstängd av att jag sa att det blev en sandstorm får man inte göra det?

Vi har gjort ombyggnad på hemsidan och framöver så kommer vi att ta emot ansökningar här på hemsidan både till WL-Ansökningar och givetvis personal ansökningar för intresserade. Forumet är uppdelat i 2 delar, en del som huvudsakligen fokuserar på RP servern Multistaden och även en inaktiv del gällande mc servern. Vi är mycket glada över att ha varit en gemenskap som går att titta tillbaka i hela 6 år och det är oerhört kul att det finns ett stort intresse för RP delen Multistaden.
Här på forumet kommer ni kunna posta om vad som helst gällande servern. Ansöka, överklaga en felaktig ban eller skicka in förslag. Eller om ni vill diskutera off-topic saker är också tillåtet (i den kategorin). Forumet är fortfarande under ombyggnad och vi håller på ordna formulär osv.
Forumet är en del av MultiPvP servrarna och har sitt syfte och ska hållas uppdaterat av alla staffs och vi alla har ett ansvar att ena våra ideér och gemenskapen här på forumet.
Har ni några frågor eller funderingar svarar vi dessa ;)

Jag blev kickad från servern för att prata när jag dött och jag visste inte ens att man kunde prata när jag dog
jag blev bannad för att jag såg en polis som blev skjuten i huvudet och sen gick jag till han och skulle kolla hur det gick med han och sen blev jag bannad :C

Kan man få Unbann från multistadens discord gjorde fel och fattar det kommer ej göra om det

jag heter ᴀǫᴜᴀ#4525

Hej kan jag få unbann på dc servern jag vet vad jag gjorde för fel jag kommer aldrig göra om det en gång till det skulle betyda jätte mycket för mig jag heter ludde1236#8820

Hej hade jag Kunnat få undann det var jag som jorde fel snäll er server är den enda bra servern på fivem snälla det betyder mycket att få spela på er server

tja. jag skulle vilja bli unbannad på servern och spela riktig rp. jag vet att jag gjorde fel förut men har lärt mig spela riktig rp nu.

Hej skulle jag kunna bli unbannad från dc:n för att annars kan jag ej ta whitelist och så kan ni inte få tag i mig, vet att jag gjorde fel att jag spammade någon annans discord men ångrar det har ej någon annan server och köra på nu och vill gärna ha WL på denna därför vill jag bli unbannad från dc:n

Hej! Vet ej om detta är rätt ställe att skriva på, men kanske värt ett försök. Jag har en son på 10 år som verkar ha blivit intresserad att prova det här med RP på multistaden.

Han har blivit bannad när han körde lite häromdagen, för han troligen var lite osäker på hur man skulle göra samt att han är lite blyg när det kommer till röstkommunikation. Han råkade slå till någons bil och grejor, så det blev lite fel...

Jag är lite osäker på hur det funkar så jag undrar om någon kan lotsa rätt honom i communityt och kanske förklara för honom hur reglerna fungerar och vad man får och inte får göra?

Tillbaka