Välkommen hit!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jag vill göra en ban överklagan för har blivit banad för att jag tydligen hade förstört för bilfirman där jag jobbade å att jag hade köpt in massa billar i onödan å det har jag inte gjort å när jag inte var hemma så skrev Tilda att jag hade fem min på mig att komma in annars så skulle jag bli banad över allt på dc å de och de såg jag när jag var hemma igen så nu är jag banad fan över allt å jag tycker att det är en felaktig ban å de tycker mina kompisar med. å tycker Tilda banar folk för ingen ting....

hallå jag blev bannad för att en kille slog mig så att jag svimmade och när jag svimmade så blev jag bannad i 9 dagar!
jag vill komma in på servern igen!
i spelet heter jag robert åkezon!
det här skrev jag för att jag vill överklaga min ban>"!

Vi har gjort ombyggnad på hemsidan och framöver så kommer vi att ta emot ansökningar här på hemsidan både till WL-Ansökningar och givetvis personal ansökningar för intresserade. Forumet är uppdelat i 2 delar, en del som huvudsakligen fokuserar på RP servern Multistaden och även en inaktiv del gällande mc servern. Vi är mycket glada över att ha varit en gemenskap som går att titta tillbaka i hela 6 år och det är oerhört kul att det finns ett stort intresse för RP delen Multistaden.
Här på forumet kommer ni kunna posta om vad som helst gällande servern. Ansöka, överklaga en felaktig ban eller skicka in förslag. Eller om ni vill diskutera off-topic saker är också tillåtet (i den kategorin). Forumet är fortfarande under ombyggnad och vi håller på ordna formulär osv.
Forumet är en del av MultiPvP servrarna och har sitt syfte och ska hållas uppdaterat av alla staffs och vi alla har ett ansvar att ena våra ideér och gemenskapen här på forumet.
Har ni några frågor eller funderingar svarar vi dessa ;)

jag vill göra en överklagan till min ban.
jag blev bannad för att jag blev nerslagen och då svimmade jag sen så kom ambulansen när ambulansen hade hjälpt mig så skulle jag hämta min bil och precis när jag kom till garaget så kom jag ut ur servern men jag trodde att det bara blen nån error sak för det blev det flera gånger dagen innan men när jag skulle gå in på servern igen så stod det att jag var avstängd i 9 dagar.

Hej Philip320 jag vill göra en överklagan till min ban. Jag blev bannad för RDM men jag och min polare vi rånade en snubbe och han hoppar ut i farten och vi jagar han sen dödade vi någon som såg ut som han vi skulle råna så då blev jag bannad för att vi trodde det var han för att han såg ut som han andra och han pratade inte och det gjorde inte han som vi rånade.mvh

Tillbaka