Accepterad UziScopes | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Ditt Hex-ID: 11000013eb6b658 (Hex)

Vad är din discord tagg? Uzi#1146

Vem var det som bannade dig? Savage / Savage.#9321

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar / 1 Vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: låg rp nivå ~Savage. Återstår: 6 dagar 23 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig just för att jag slog ett barn med kostym utanför Marja Lisa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag och en kompis till mig var utanför Marja Lisa för att köpa oss en varsin bil därför att vi båda hade jobba hårt. Medans vi står i kö och väntar kommer en kille upp till oss med rosa tröja och svarta byxor och frågar oss om vi vill arbeta för honom, då kollade vi bak i shock och frågade vad de var för jobb han sa åt oss att de var att plocka blommor jag och min kompis nekade till det och fortsatte att stå i kö, killen kom fram till oss igen och fråga om vi hade någon typ av valmo på oss och de då ett barn med kostym kommer upp till oss och säger "Håller ni på att sälja valmo här eller" och då vill jag förmedla att hur vet ett barn om vad valmo är. Liksom om du t.ex frågar en 6-8 årig barn om vad valmo är slår jag vad om att 99.9% inte vet vad de är, men de fortsätter barnet tar upp sin mobil och ringer hit polisen min kompis och killen som försökte köpa åkte in i fängelset medans jag stod kvar. Barnet kom då upp till mig och skratta, kallade mig för råtta då började jag reagera och att jag skulle ge han en smäl på käften om han inte låter mig va så klart så står barnet kvar därför hans roleplay nivå är så låg som möjligt om man t.ex säger att man ska slå ett barn då kommer ju så klart barnet börja gråta och springa därifrån. Men nej barnet står kvar och frågar om jag kan slå han igen kallar mig för feg och då händer det jag gav honom en käft smäl för att han skulle skärpa sig och då blir jag så klart bannad för låg nivå jag kan förstå Savage men tycker att de inte jag som har gjort fel utan att de är barnet som gjort fel liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att de var både och jag gjorde fel och de var också en felaktig ban för att barnet med kostym visste vad valmo va som 99.9% av barn inte vet vad de är, sedan så står barnet kvar när jag har hottat honom att ge han en käftsmäll för att han kallat mig för råtta men han står kvar som är inte ens i närheten av vad ett barn skulle gjort i riktiga livet till vill säga att barnet skulle sprungit därifrån och börja gråta därför barn är jätte känsliga.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag plockade blommor utan whitelist och då visste jag inte vad rules va för dem som inte hade whitelist var. Den andra gången blev jag bannad för att jag råkade köra på en människa som sprang rakt på vägen utan han gick inte över han var bara på vägen och sprang.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda var att reporta detta barn som verkligen inte kan roleplaya för shit som ett barn han borde bli avstäng för att inte veta hur ett barn kan bete sig men som sagt jag hade kunnat gå till support och sagt åt dom istället för att ha slagit honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag har lärt mig är att inte lyssna på vad människor säger åt mig att göra det vill säga om de frågar om de vill slå dem så lyssnar jag inte och går vidare. Har också lärt mig att jag borde snacka mer med bra supports vet att de nya som är anställda är jätteaktiva och jag vill ge dem cred för de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka