Nekad Deeney | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad

Vad är din discord tagg? Deeney

Vem var det som bannade dig? Philip

Bild på banmeddelande: IMG_5912.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip valde att banna mig för jag fuskade, vilket han gjorde rätt i. Allting var mitt fel och jag förtjänade såklart och bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte exakt men såg att jag var bannad ur dcn och ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktigban. Den var 100% rätt. Jag gjorde fel och ingen annan. Kommer inte ske igen kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dumheter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Givetvis inte fuskat såklart. Jag var knappt inne under denna period som ni själv kan se på kill-logsen. Men jag gick in med fusk när jag väl var inne. Det var otroligt fel och omoget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag definitivt, det kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag gjorde fel, det var 100% rätt av dig att banna mig. Har varit bannad i 2 år nu. Denna månaden blir mitt 5 år på servern. Hoppas på att kunna komma tillbaka och rpa.

Hej deeney. Med tanke på hur mycket kaos du redan ställt till med på servern, så är det egentligen ett skämt att vi ens låter dig läsa det här. Men för att vara extra generösa ger vi dig en chans:

Betala 2990kr – annars stannar du bannad. Så enkelt är det.

Det här är inte en diskussion, inte en förhandling och absolut inte något du kan gnälla dig till en annan lösning på. Vill du inte? Fine. Då slipper vi dig, och du slipper skämma ut dig med fler överklaganden som ändå hamnar i papperskorgen direkt.

Detta är din sista möjlighet till unban. Missar du den så förblir du bannad tills universum går under. Mvh, cmail

Tjena, saboterat servern? Hoppas du skämtar vännen. Folk som gjort montage, gått in dagligen med aimbot och fått upp sina kill-logs med 100 varje dag är unbannade. Betala låter ju lite sjukt för man ska kunna gå in på ett datorspel.

1. Trogen spelar som varit här i 5 år.
2. Aldrig gjort montage eller smutskastat servern.
3. Vad är syftet med och fuska? Jo för att kunna vinna i scenarion vilket innebär döda dem andra. Tror jag har minst kill-logs på hela servern under mina 5 år.

Det är verkligen inte mig ni ska kolla på! Tror jag gjort minst sabotage och problem av dem alla på tanke på hur lång tid jag varit här.

Hur skämmer jag ut mig? Vill spela på servern inget annat. Menar du att alla skämmer ut sig när man gör en banöverklagan?

” hur mycket kaos du gjort på servern” Mitt namn och kaos har tyvärr aldrig hört ihop. Jag tror jag är den som gjort minst kaos och dumheter av alla. Eller inte på samma nivå som andra gör. 3000kr för att spela? Är det så man behandlar spelarna nuförtiden? Speciellt dem som varit här längst.

Dumheter har jag gjort men verkligen inte på nivå som många andra, dem gör dumheter på nivåer över mig.

Vill höra hur och på vilket sätt jag saboterat. Och alla problemen. Jag sabotera för mig själv ingen annan. Jag gick in med fusk ja. Men använde inte på något, det var den tiden vi lirade som fan på 100k or die.

Nej men ärligt så sabotera jag för mig själv och ingen annan. Kolla gärna kill-logs. Hör med andra spelare.

Det är stor stor skillnad att sabotera för andra och för sig själv. Ni får ta och granska detta omedelbart. Kolla datumet jag blev bannad, mina kill logs. Kommentarer från andra i Discord osv. Snälla.

som jag skrev. detta är ingen diskussion och inte en förhandling. antingen betalar du eller så förblir du bannad

” antigen betalar du eller så förblir du bannad” diskussion lösning måste man komma fram till.

@philip320 kan jag o du själva ta hand om mitt ärende!

@philip320 hade en dialog med dig varit möjlig?

Leo blev staff efter han hade grovt fuskat på servern och inte första gången han gjort heller, det vet du mycket mycket väl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka