Nekad user23435 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

user23435

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan

Vad är ditt discord namn? glowingbby

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zanetti Arbegd 2000-01-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, ledare, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zanetti är ny i staden och vill göra skillnad. Han vill bli polis eftersom att han verkligen tror att han kan göra skillnad i Unive. Han ansöker och till polisen och sedan blir han anställd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra polis rp som håller bra standard.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska RPa för att göra scenariot för den andra roligare och mer upplevelsefull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De som är viktigast är RDM, NRL och VDM. Eftersom att alla dessa är en större regel i nästan alla servrar. Men andra som att ha respekt och att inte vara toxic är också viktiga.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer att tillägga.

Nekad ansökan
Anledning: Allmän komplettering av din ansökan bör återgärdas.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka