Nekad user23435 | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

user23435

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan

Vad är ditt discord namn? glowingbby

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zanetti Arbegd 2000-01-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ledare, glad och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zanetti var ny i staden och märkte snabbt att Unive hade sina problem. Han kände att han inte bara ville stå bredvid, utan faktiskt göra något åt det. Därför bestämde han sig för att söka till polisen. Efter en nervös väntan och en intervju där han var ärlig med sina intentioner fick han beskedet – han blev antagen. Det kändes stort, och nu hade han äntligen chansen att göra skillnad på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rp som alltid håller standard och är stark.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska RPa för att göra scenariot för den andra roligare och mer upplevelsefull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? De viktigaste reglerna är RDM, NRL och VDM, eftersom de är grundläggande på nästan alla servrar. De ser till att spelet förblir rättvist och realistiskt för alla. Samtidigt är det också viktigt att visa respekt mot andra spelare och undvika att vara toxic, eftersom det påverkar stämningen och upplevelsen för hela servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är alltid redo på att ge en bra rp i unive.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka