Inaktuell user23435 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

user23435

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan

Vad är ditt discord namn? glowingbby

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zanetti Arbegd 2000-01-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig. spännande och skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zanetti är ny i staden han vill göra en större skillnad efter att hans bror dog av en polis som sköt. Istället för att gå med i de mörka kretsarna bestämmer han sig för att också bli polis och på så sätt göra skillnad. Han vet att han har en större uppgift framför sig och vet att han är den som ska göra skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rp där jag håller en bra standard och inte bryter regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag i ett scenario ska Rp'a för att de andra asom är med i det också ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Regler som till exempel RDM, VDM och NRL eftersom att de är storai alla Rp servrar men även att inte vara toxic.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom att du redan är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka