Antagen unknown_FISHI | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Raphael

Vad heter du på discord? TIMMEH

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Unive har i många år varit den server jag spelat på. När jag började att spela fivem så visste jag ej hur man rpa och inte heller vilken server jag skulle spela på. Men sen hittade jag unive. Unive har gjort så jag utvecklat min rp till en ny nivå. Jag har spelat på unive sedan 2021 men slutat 2 gånger men kommit tillbaka. Jag har sett unive utvecklas och jag vill vara med att hjälpa till med denna utveckling, jag vill hjälpa till att strukturera upp unive. Jag vill även att rpn ska vara så seriös och mogen som möjligt det är därför man måste göra rätt personer till medlemmar. Jag har alltid velat vara en del av Staff teamet/ att vara medlemskaps ansvarig men aldrig haft tiden eller mogenhetem. Men nu är jag tillräckligt ansvarful och mogen och har tiden för att ta detta stora steget i min reda hos er på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt snäll och lugn. Både mina social och verbala förmåga är bra och det skulle jag säga är två aspekter som man behöver för att vara medlemskaps ansvarig. Mitt ordförråd är bra och jag är ansvarsfull. Jag är ej en stressig person och skulle säga att jag passar bra för att vara medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och ej stressig. Man ska ha god ton. Man ska också vara förståelig och förstå om personer t.ex blir nervös. Man ska ödmjuk och ej vara taskig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att när man är medlem bär Man ett ansvar. Att vara medlem vissar att man är tillräckligt mogen och kompetent att kunna rpa mer brett. Jag har sett att vissa folk som är lallig är medlemmar. Jag vet ej hur de blev godkända men jah vill att bara mogna och seriösa rpare ska bli medlemmar inte några 100k or die/ montage rpare ska vara medlemmar. Utan om desse spelare är medlemmar gör det så att univr får ett dåligt rykte och tappar sina lojala spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska ha mogen het och bra rp förmåga. De ska kunna alla grundregler och kunna rpa med /me. De ska vara kompetenta och trevliga och kunna bete sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att det skulle vara jag som visar framfötterna för unive. Jag som hjälper att bygga upp unive och jag skulle behöva bete mig eftersom jag knakse skulle vara en förebild för andra.

Hur ser din aktivitetet ut? Mina skol dagar brukar vara 08:30 till 14: 40 sedan är jag på datorn till 21:00 och på helger är jag aktiv från 14-15 tiden till 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men om ni har frågor kan ni fråga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka