UniveRollspel
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad heter du på discord? univerollspel#8906
Ange ditt födelsedatum 16 November 2008
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker det är roligt att hjälpa till, jag är noggrann när jag läser ansökningar och gillar Unive! Det fick mig att ansöka till MA. Jag kommer även vara rättvis osv. Sen kommer jag alltid svara på ansökningar snabbt.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vet vad en MA gör och hur en MA ska bete sig. Jag ska bli Ma för att jag har sett på senaste tiden att det är så extremt många ansökningar som inte är utvecklade och det vill jag ändra på! Och sen kommer jag va otroligt aktiv i MA arbetet för jag vill vara så snabb jag kan på att svara på ansökningar. Sen skulle jag velat bli helper för jag ser att det sitter folk och väntar på indragning hela tiden och va så snabb jag bara kan i support och reports för att hjälpa folk och det kommer leda till att servern får bra rykte och mer spelare. Jag tycker jag borde få en chans som MA för att jag är en sån person som verkligen vill förbättra alla medlemmar på Unive och se till att alla personer som spelar på server ska ha en rolig rp, jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig och aktiv. Jag är mogen och gillar att göra MA jobbet noggrant och snyggt! Jag tycker att MA är kul att va och det viktigaste med MA arbetet är att hjälpa folk och läsa ansökningar samt hålla koll så att medlemmarna sköter sig. Det är viktigt som MA att bete sig då man är förebild för alla spelarna. Jag vill visa nya spelare att Unive är den bästa servern och att vi kan bete oss! Jag vill bli MA för att ta hand om medlemmarna och visa att Unive har en hög rp nivå och bryr sig om sina medlemmar. Jag ska få dom att läsa reglerna och utveckla sin rp! Jag kommer fråga vad deras mål är med att vara medlem på Unive. Jag kommer inte va ute efter att dra in allas medlemskap, jag kommer va ute efter att få folk att utveckla sin rp. Det målet vill jag få medlemmarna på Unive att uppnå. Och darför vill jag bli MA!
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? En MA ska alltid vara trevlig. Hjälpa alla och inte låta folk vänta länge på att man ska läsa deras ansökan. Man ska ta sitt jobb seriöst och inte avbryta folk när dom pratar. Det är viktigt att ta jobbet seriöst för att Unive annars kan få ett dåligt rykte och förlora medlemmar. Man får absolut inte lalla helt enkelt. Man ska låta folk prata till punkt och alltså vara trevlig som sagt! Man ska inte vara korrupt för det leder till indragen MA. Det viktigaste är att man ska kunna neka sina kompisars ansökan och inte vara partisk. Man ska till exempel inte godkänna ansökan bara för att det är ens kompis, det är korrupt. Det är riktigt viktigt att göra rätt när man är MA för att ha ett bra rykte, om man har ett dåligt rykte så kanske man blir demotad och tappar sin MA. Det är också viktigt att vara trevlig och snäll med andra spelare, speciellt nya spelare på servern! Man ska alltså visa att Unive är en bra server som bryr sig om sina spelare. Jag kommer bemöta alla människor lika och jag kommer vara rättvist i alla ärenden jag tar! Jag kommer prata tydligt och med en lugn ton så dem fattar vad jag säger. Jag kommer vara snäll mot alla och ta all kritik men som sagt måste man tänka på hur du själv skulle vilja bli behandlad så ska du behandla alla lika. Jag kommer verkligen göra det så professionellt som det bara går och vara snabb i alla ärenden. Jag kommer alltid ha respekt när jag pratar med folk. Den som inte har respekt eller är taskig / kränker andra bör helst lära sig att det var fel men borde få en ban för det. Jag hoppas att jag kan få en chans att testa på den här rollen och göra det jag brinner för.
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer påverka betydelsen att vara medlem på Unive genom att visa att man måste vara en seriös medlem som bryr sig om servern och är en trogen spelare. Så att inte vem som helst blir medlem och lallar.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Man ska vara seriös.
2. Man ska följa reglerna.
3. Man ska ha en hög RP nivå.
4. Man ska spela för motpartens vinst i scenario.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag måste då hålla koll på medlemmarna på Unive, jag måste också se till så de sköter sig. Jag måste läsa medlemskapsansökningar. Och jag måste såklart ha en hög RP nivå och vara en förebild för alla andra.
Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16-21 | Tisdag: 18:30-21 | Onsdag: 16-21 | Torsdag: 21:30-23 | Fredag: 15-00 | Lördag: 14-00 | Söndag: 14-21 |
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag verkligen ser fram emot att bli MA om jag blir godkänd och att jag kommer göra jobbet bra!
Vad heter du på discord? univerollspel#8906
Ange ditt födelsedatum 16 November 2008
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker det är roligt att hjälpa till, jag är noggrann när jag läser ansökningar och gillar Unive! Det fick mig att ansöka till MA. Jag kommer även vara rättvis osv. Sen kommer jag alltid svara på ansökningar snabbt.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vet vad en MA gör och hur en MA ska bete sig. Jag ska bli Ma för att jag har sett på senaste tiden att det är så extremt många ansökningar som inte är utvecklade och det vill jag ändra på! Och sen kommer jag va otroligt aktiv i MA arbetet för jag vill vara så snabb jag kan på att svara på ansökningar. Sen skulle jag velat bli helper för jag ser att det sitter folk och väntar på indragning hela tiden och va så snabb jag bara kan i support och reports för att hjälpa folk och det kommer leda till att servern får bra rykte och mer spelare. Jag tycker jag borde få en chans som MA för att jag är en sån person som verkligen vill förbättra alla medlemmar på Unive och se till att alla personer som spelar på server ska ha en rolig rp, jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig och aktiv. Jag är mogen och gillar att göra MA jobbet noggrant och snyggt! Jag tycker att MA är kul att va och det viktigaste med MA arbetet är att hjälpa folk och läsa ansökningar samt hålla koll så att medlemmarna sköter sig. Det är viktigt som MA att bete sig då man är förebild för alla spelarna. Jag vill visa nya spelare att Unive är den bästa servern och att vi kan bete oss! Jag vill bli MA för att ta hand om medlemmarna och visa att Unive har en hög rp nivå och bryr sig om sina medlemmar. Jag ska få dom att läsa reglerna och utveckla sin rp! Jag kommer fråga vad deras mål är med att vara medlem på Unive. Jag kommer inte va ute efter att dra in allas medlemskap, jag kommer va ute efter att få folk att utveckla sin rp. Det målet vill jag få medlemmarna på Unive att uppnå. Och darför vill jag bli MA!
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? En MA ska alltid vara trevlig. Hjälpa alla och inte låta folk vänta länge på att man ska läsa deras ansökan. Man ska ta sitt jobb seriöst och inte avbryta folk när dom pratar. Det är viktigt att ta jobbet seriöst för att Unive annars kan få ett dåligt rykte och förlora medlemmar. Man får absolut inte lalla helt enkelt. Man ska låta folk prata till punkt och alltså vara trevlig som sagt! Man ska inte vara korrupt för det leder till indragen MA. Det viktigaste är att man ska kunna neka sina kompisars ansökan och inte vara partisk. Man ska till exempel inte godkänna ansökan bara för att det är ens kompis, det är korrupt. Det är riktigt viktigt att göra rätt när man är MA för att ha ett bra rykte, om man har ett dåligt rykte så kanske man blir demotad och tappar sin MA. Det är också viktigt att vara trevlig och snäll med andra spelare, speciellt nya spelare på servern! Man ska alltså visa att Unive är en bra server som bryr sig om sina spelare. Jag kommer bemöta alla människor lika och jag kommer vara rättvist i alla ärenden jag tar! Jag kommer prata tydligt och med en lugn ton så dem fattar vad jag säger. Jag kommer vara snäll mot alla och ta all kritik men som sagt måste man tänka på hur du själv skulle vilja bli behandlad så ska du behandla alla lika. Jag kommer verkligen göra det så professionellt som det bara går och vara snabb i alla ärenden. Jag kommer alltid ha respekt när jag pratar med folk. Den som inte har respekt eller är taskig / kränker andra bör helst lära sig att det var fel men borde få en ban för det. Jag hoppas att jag kan få en chans att testa på den här rollen och göra det jag brinner för.
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer påverka betydelsen att vara medlem på Unive genom att visa att man måste vara en seriös medlem som bryr sig om servern och är en trogen spelare. Så att inte vem som helst blir medlem och lallar.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Man ska vara seriös.
2. Man ska följa reglerna.
3. Man ska ha en hög RP nivå.
4. Man ska spela för motpartens vinst i scenario.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag måste då hålla koll på medlemmarna på Unive, jag måste också se till så de sköter sig. Jag måste läsa medlemskapsansökningar. Och jag måste såklart ha en hög RP nivå och vara en förebild för alla andra.
Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 16-21 | Tisdag: 18:30-21 | Onsdag: 16-21 | Torsdag: 21:30-23 | Fredag: 15-00 | Lördag: 14-00 | Söndag: 14-21 |
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag verkligen ser fram emot att bli MA om jag blir godkänd och att jag kommer göra jobbet bra!