Nekad realnoah | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realdizzy

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Edison Beciri

Vad heter du på discord? dizzyonthebeat.

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är super intresserad när det kommer till att hjälpa andra medborgare/icke Medborgar i Unive, och det är därför jag söker till Medlemskaps Ansvarig för jag vill jobba i ett yrke som faktiskt är roligt och träffar massa nya folk. Och jag hade kunnat tro att jag hade varit en bra individ som en MedlemSkaps Ansvarig för jag är mogen, har bra tålamod med folk, är aktiv dagligen och visar Respekt samt Hänsyn till andra Medborgare på Unive! Jag vill såklart också göra Unive till ett bra Server community så alla känner sig Välkomna. Jag kommer såklart att alltid säkerthetställa alla som faktiskt ska köra på Unive och ge dom all Information som finns, för att det ska komma igång.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för jag är en mogen Individ, samt jag är aktiv dagligen och vill alltid hjälpa till folk, och jag har super bra tålamod med folk. Jag kommer att utföra mitt Arbete så seriöst som möjligt. Jag kommer att vara aktiv hela tiden i Ansökningar i Forumet samt Intervjuer i Unive Discorden. Jag kommer att vara en Rättvis person mot allihopa. Jag kommer att fokusera på MA Arbetet så mycket som möjligt. Jag kommer också se hur folk på Unive beter sig osv...

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid vara snäll mot individerna och alltid visa Respekt mot dem fortfarande om man inte gillar den där personen så ska man alltid visa Respekt och visa att man är mogen och vara snäll mot den.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag som MA har ansvaret att inte ta in Lall Spelare och inte ge dom massa chanser, man ska vara hård mot dem och när jag väll tar Intervjuer och kollar på Ansökningar kommer jag att vara hård mot dem, ser jag lalleri kommer jag att ta Återgärder för det har ingeting att göra här. Jag kommer att vara tydlig med Reglerna på unive, alltid vara säker med att ge den personen all Information som finns för att han ska förstå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Om jag blir MA så kommer jag att ha ansvaret att se till vilken rpnivå medborgarna på servern är på och att bestämma hur många spelare som ska vara med beroende på tiden på dygnet och aktivitet på servern. Mitt ansvar att ge medlemskap till de personer som faktiskt är mogna för att vara medborgare på Unive, men också att neka de som inte är tilräckligt mogna för att börja här på Unive. Efter att jag har varit MA under en längre tid och varit väldigt aktiv, så skulle jag också kunna påverka hur spelarna rp:ar på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA är att alla nya spelare på Unive ska få en bra Start, och jag kommer såklart vara tydlig med Informationen osv, det ska få en trevlig Bemötande och att det är varmt välkomna till Unive Rollspel.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: 15:00 - 23:00 Helger: 12:00 - 03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka