Antagen K0rpen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tr1px

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad heter du på discord? realkoppen

Ange ditt födelsedatum 22 September 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker till MA då jag känner att jag både har tiden och orken till det. Jag är engagerad och kan alltid fokusera på ämnet i några timmar. En annan anledning varför jag söker är för att jag vill få in mer spelare till unive. Jag har tidigare vart både MA och staff så jag vet hur arbetet fungerar och jag tycker det är både roligt men jag känner också att jag bidrar till servern. Jag söker till MA för att jag vill hjälpa Unive så mycket som det går.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är kompetent, med det menar jag att jag har jobbat med detta tidigare så jag vet hur detta går till. Ni ska välja mig då jag är aktiv, jag kan sitta i flera timmar med MA arbete, intervjuer, ansökningar osv. Om jag ska vara lite självgod så tycker jag att jag är utbildad inom ämnet vilket gör att sakerna som vi blir tilldelade kommer göras snabbt men noggrant. Ni ska välja mig då jag alltid kommer sträva för att göra unive till en bättre plats, oavsett vilka hinder som kommer ivägen. Jag vill kunna hjälpa allt fler spelare att bli medlemmar och detta kommer få bra då jag har den aktivitet som krävs för att en MA ska kunna jobba på topp.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter folk med en god och lugn ton, man välkomnar dom, man kan fråga hur dom mår osv, en annan sak man kan göra är att lyssna noga så dom inte läser av ett "manus" på något sätt. Men framför allt, var trevlig så kommer dom vara trevliga tillbaka!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem på unive är viktig, du har bevisat i en ansökning och i en intervju att du är kompetent nog att spela på unive samt att du vet hur reglerna går till. Att vara medlem på unive kan betyda mycket för många, det kan vara gemenskapen dom gillar eller att dom kanske har vänner online här på unive, därför är det viktigt att ingen annan förstör för dom. Att påverka betydelsen kan man ju göra såhär: Visa att om du inte följer reglerna blir det ingen daltande utan du kommer bli bannad, vissa måste förstå att man inte kan göra som man vill.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna reglerna, vara kompetent, kunna rpa socialt (social rp), kunna RPa på ett glatt och positivt sätt och alltid leta vägar för att expandera sin RP, att inte vara arbetslös hela tiden utan försöka gå och skaffa ett job osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att visa aktivitet, kunna ta intervjuer på ett bra sätt, läsa igenom ansökningar noga. Jobba flitigt och alltid vara på topp humör. Som MA är man en typ av förebild för folk, så det är viktigt att man verkligen försöker vara en bra förebild. Man ska bete sig och inte vara dum mot andra

Hur ser din aktivitetet ut? MÅ-FRE från 15-20 förutom torsdagar där jag slutar 17 så kan börja spela vid 18 till 20. Lördag Från kanske 11 på morgonen till 05 på söndagen. Söndagen: 13-21

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Kanske att jag varit staff 3 gånger och MA en gång så jag har erfarenheten. Gott nytt år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka