- Meddelanden
- 165
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte#8918
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? total med pauser förra året i november.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer försöka utveckla båtbolaget genom att anställa folk dagligen då de som vill jobba där kommer hålla en akiv stämmning på trygghansa kommer vara aktiv varje dag det kommer ni själv märka samt kommer att ha respekt mot kunder samt kolllegor, Jag kommer att öppna dagligen och sälja debåtar folk vill ha. jag kommer ha öppet fast även ta intervjuer med kompetena och mogna personer och inte ta in problem/lallare och bara är här för att tramsa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på flera olika bilfirmor och vet hur man säljer och hur systemen funkar
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA det hade jag.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte#8918
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? total med pauser förra året i november.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer försöka utveckla båtbolaget genom att anställa folk dagligen då de som vill jobba där kommer hålla en akiv stämmning på trygghansa kommer vara aktiv varje dag det kommer ni själv märka samt kommer att ha respekt mot kunder samt kolllegor, Jag kommer att öppna dagligen och sälja debåtar folk vill ha. jag kommer ha öppet fast även ta intervjuer med kompetena och mogna personer och inte ta in problem/lallare och bara är här för att tramsa.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på flera olika bilfirmor och vet hur man säljer och hur systemen funkar
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar per dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA det hade jag.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja