Accepterad ummak.3oba | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre Toma

Vad är ditt discord namn? Andre.#2986 - andre.223

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Franky Röd, han är 28 år gammal och hans Intressen är i första hand bilar, allt från att bygga till att bara beundra, förutom detta så gillar han att ha det roligt med kompisar och ta det lugnt. Känslor och intressen är Franky en ganska down to earth guy men ändå on his grind då han alltid vill vara i topp skick och se bra ut. Karaktären är originellt italiensk men född och uppvuxen i Stockholm efter att föräldrarna ville ha ett nytt liv och komma iväg från problem i hemlandet. När franky klarade grundskolan och gymnasiet så kom han till insikt till att polis eller något inom lagen är det rätta för honom och kommer förmodligen förfölja den drömmen. Och sen så kommer vi till nutid då Franky är 28 år gammal och ska flytta in i Unive staden för att förfölja sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det första tänkte jag att jag skulle vela hjälpa nya som joinar in på servern eftersom jag knappt förstod vad man skulle göra i början eftersom det inte var så enkelt. Men förutom detta så kan jag bidra till realistisk och hög nivå role playing eftersom att jag är erfaren från andra servers tidigare dessutom detta så kan jag bidra till glädje då jag skojar runt en massa folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag skulle säga att detta betyder att man rollspelar för både sidorna så att båda ska ha det realistiskt men ändå roligt, man ska inte vara envis till exempel och argumentera emot polisen att inte bli gripen, man ska ge och ta då det är så det blir mest realistiskt samt roligt.

Hur hittade du Unive? Jag fick höra om servern ett par år sedan av ett gäng vänner jag hade, men den tiden hade jag ingen dator, men nu efter ha haft en dator i ett tag och kört andra servers så vill mina kompisar komma tillbaka till denna servern och göra en "fresh start"

vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka