Antagen ummak.3oba | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Ditt discordnamn: andre.223

Ange ditt födelsedatum 30 April 2004

Varför ska just du bli staff? Jag är mogen, 21 år gammal nästa år och spelat på denna servern i snart 2 år, det vill säga, jag kan reglerna in och ut samt kan dra logiska och rätta beslut efter situationen. Jag är ingen ung lallare som vill bli helper för att "se cool ut" eller ha mer behörigheter utan jag vill bli helper då jag vill testa något nytt och hjälpa till lite med servern.

Jag kommer ta detta seriöst och kommer inte skoja runt! Mitt mål med detta är, är att dels som sagt, testa något nytt, men också få slut med dessa lallare på servern. jag har sett att lallande har blivit en större grej i dagens läge och jag orkar inte med det så jag vill ta detta "jobb" och göra något vettigt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som tidigare sagt, är det för det mesta lallande i mina ögon, men utöver det så tycker jag att krim RPn bör förbättras, det är för många som Fear RPar, fail RP (dvs, shoot on sight, kidnappningar lootningar mm.) men mest av allt META GAMAR! dessa problem ska jag ta tag på och göra en förbättring i!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är en aktiv spelare, och med detta i åtanke kommer jag specca en massa och ta support ärenden så pass mycket det går. Jag kommer försöka få slut på dessa problem oavsett om det är själv eller med teamet. Men självklart ska jag försöka göra det med teamet då det alltid underlättar om man har flera synvinklar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer agera som en professionell genom att inte abusa perms och sätta ett gott exempel för spelarna hur en bra och professionell helper ska vara!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag pluggar inte, så har en massa tid på mina händer. Men utöver detta så har jag RPat på denna server i drygt två år och har nu börjat tröttna på själva RP och vill göra något större och bättre genom att hjälpa servern via att bara fokusera på staff arbete och få den högsta kvalitén på RP i servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 ÅR

Har du tidigare erfarenheter som staff? I början av min Fivem karriär så spelade jag på engelska servar. Jag var en högt uppsatt i MiGhetto RP servern, jag var det i cirka ett halvt åt och jobbade tillsammans med delägaren.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka