ultraboten | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MotorHorizon

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Användarnamn: ultraboten

Hur gammal är du? 13

Vad heter du? Isak

Vad heter du på discord? UltraBoten#3736

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 14.00 till 20.00 på vardagarna och ibland hela dan på helgerna och ibland några timmar

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade tagit folk i support hade uppdatera medborgarna om servern är uppe eller nere jag hade hjälp folk ingame med grejer om dom skriver report. Jag skulle banna eller kicka folk om det behövs och ge varningar kommer va snabb med att hjälpa folk om jag inte är upptagen just i den stunden jag skulle rensa bilar ingame om det är många som står i väggen och sånt har nämligen sätt det många gånger på den här servern jag skulle ha spectatat mycket folk så man ser att dom sköter sig jag skulle kunna göra mycket så det blir bra rpa här

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag har varit staff på tidigare servrar och har även ägt ganska många servrar och har vet hur allt går till

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har många erfarenheter jag kan väldigt många commads och sånt och jag vet hur man exempel bannar folk kickar folk och sånt vet hur menyerna funkar jag vet om jag behöver banna folk eller kicka folk och kan alla standard regler så vet själv vad som geler

Vad kan du om skripts? Jag kan ganska mycket om skripts kan dok inte göra såna själv men vet hur man lägger in skripts i servrar och sånt och hur man laddar ner skripts

Varför vill du bli staff? Jag vill verkligen hjälpa folk som behöver och göra så det blir bra rp banna moddare och annnat något mer skriv till mig pm

Tillbaka