- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav
Ditt discordnamn: ulrika123_
Ange ditt födelsedatum 26 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn, rättvis och kan fatta beslut utan att låta känslor styra. Jag har bra koll på serverns regler och förstår vikten av att alltid lyssna på båda sidor innan jag tar ett beslut. Jag vill bidra till en bättre RP-upplevelse genom att vara aktiv i reports, hjälpa nya spelare och se till att regelbrott hanteras snabbt och professionellt.
Jag är också väldigt aktiv på servern och kan lägga mycket tid på staff-arbetet. För mig handlar rollen inte om att ha befogenheter, utan om att ta ansvar och göra servern roligare och mer rättvis för alla. Jag bemöter alltid spelare med respekt, även när de gjort fel, och försöker förklara reglerna så att de lär sig istället för att bara ge bestraffningar. Mitt mål är att vara en pålitlig och professionell del av staffteamet och bidra till en högre kvalitet på RP:n för hela servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att unive just nu är väldigt mycket skjut rp istället för en seriös rp där man pratar med varnadra och har roligt istället för att skjuta hela tiden. Mitt mål kommer främst att stärka rp nivån till den rp nivå unive strävar efter.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker mig att jag samt staff teamet kommer behöva specca så många kriminella som möjligt och ha koll så dem ej skjuter hela tiden, om det hade varit så att dem skjuter hela tiden och man börjar misstänka fusk hos en person så kommer jag be någon pc checker att kolla dem och på så sätt förhindra fuskare på servern och med det så kan rpn äntligen bli bättre. Jag tycker att bortsett från alla kriminella så rpar alla galant.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid vara lugn, respektfull och opartisk, oavsett situation eller vem som är inblandad. Man ska följa serverns regler och staff-riktlinjer, lyssna på båda sidor innan man fattar ett beslut och aldrig missbruka sina befogenheter. Som staff representerar man servern och ska därför vara en bra förebild för spelarna, både i spelet och utanför.
För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt. Jag tycker att spelare ska kunna känna förtroende för staffteamet och veta att de blir behandlade rättvist. Även om någon är upprörd eller otrevlig kommer jag att behålla ett lugnt och respektfullt bemötande.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig så kommer alltid mitt privata liv före allt men när jag ej behöver göra något så kommer sätta staff arbetet som prio 1 och rpn som prio 2. Jag kommer på ett ungefär kunna göra 5-12 timmar staff arbete om jag ej gör något
Hur länge har du spelat på Unive? Inte super länge, cirka 1 vecka men har spelat här tidigare för cirka 5 månader sen.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff på ortenwave men bortsett från det så har jag aldrig varit staff på någon stor server som unive.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag känner mig redo för alla områden om jag ska vara ärlig.
Ditt discordnamn: ulrika123_
Ange ditt födelsedatum 26 December 2009
Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa som staff eftersom jag är lugn, rättvis och kan fatta beslut utan att låta känslor styra. Jag har bra koll på serverns regler och förstår vikten av att alltid lyssna på båda sidor innan jag tar ett beslut. Jag vill bidra till en bättre RP-upplevelse genom att vara aktiv i reports, hjälpa nya spelare och se till att regelbrott hanteras snabbt och professionellt.
Jag är också väldigt aktiv på servern och kan lägga mycket tid på staff-arbetet. För mig handlar rollen inte om att ha befogenheter, utan om att ta ansvar och göra servern roligare och mer rättvis för alla. Jag bemöter alltid spelare med respekt, även när de gjort fel, och försöker förklara reglerna så att de lär sig istället för att bara ge bestraffningar. Mitt mål är att vara en pålitlig och professionell del av staffteamet och bidra till en högre kvalitet på RP:n för hela servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att unive just nu är väldigt mycket skjut rp istället för en seriös rp där man pratar med varnadra och har roligt istället för att skjuta hela tiden. Mitt mål kommer främst att stärka rp nivån till den rp nivå unive strävar efter.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker mig att jag samt staff teamet kommer behöva specca så många kriminella som möjligt och ha koll så dem ej skjuter hela tiden, om det hade varit så att dem skjuter hela tiden och man börjar misstänka fusk hos en person så kommer jag be någon pc checker att kolla dem och på så sätt förhindra fuskare på servern och med det så kan rpn äntligen bli bättre. Jag tycker att bortsett från alla kriminella så rpar alla galant.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid vara lugn, respektfull och opartisk, oavsett situation eller vem som är inblandad. Man ska följa serverns regler och staff-riktlinjer, lyssna på båda sidor innan man fattar ett beslut och aldrig missbruka sina befogenheter. Som staff representerar man servern och ska därför vara en bra förebild för spelarna, både i spelet och utanför.
För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt. Jag tycker att spelare ska kunna känna förtroende för staffteamet och veta att de blir behandlade rättvist. Även om någon är upprörd eller otrevlig kommer jag att behålla ett lugnt och respektfullt bemötande.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig så kommer alltid mitt privata liv före allt men när jag ej behöver göra något så kommer sätta staff arbetet som prio 1 och rpn som prio 2. Jag kommer på ett ungefär kunna göra 5-12 timmar staff arbete om jag ej gör något
Hur länge har du spelat på Unive? Inte super länge, cirka 1 vecka men har spelat här tidigare för cirka 5 månader sen.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit staff på ortenwave men bortsett från det så har jag aldrig varit staff på någon stor server som unive.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag känner mig redo för alla områden om jag ska vara ärlig.