A364
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin
Ditt discordnamn: sinkan.cfx /// Sinkan
Ange ditt födelsedatum 1 September 2013
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är aktiv på servern och bryr mig om att det ska vara en rolig och rättvis miljö för alla spelare. Jag hjälper gärna andra när de har frågor eller behöver hjälp och jag tar ansvar för det jag gör. Jag följer alltid serverns regler och försöker vara så rättvis som möjligt när jag hanterar olika situationer. Jag vill bli staff eftersom jag tycker om servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre för både nya och gamla spelare.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Eftersom Unive inte är whitelist kommer det alltid finnas folk som lallar. Det kan vara att de skriker grova ord eller förstör scenarion. Därför är det viktigt att staff är aktiva och stoppar det så seriösa spelare får en bra upplevelse.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi kan lösa problemen genom att vara aktiva och hjälpas åt inom staffteamet så att ärenden hanteras så snabbt som möjligt. Om det är många som behöver hjälp samtidigt är det viktigt att vi samarbetar och fördelar arbetet mellan oss så att ingen spelare behöver vänta onödigt länge. När det gäller spelare som bryter mot reglerna tycker jag att det är viktigt att vi är konsekventa och ser till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Vi kan också förklara reglerna tydligt för spelare som är osäkra så att missförstånd undviks. Genom bra kommunikation, samarbete och aktivitet från staffteamet tror jag att vi kan skapa en bättre upplevelse för alla på servern.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att man alltid behandlar alla spelare rättvist och med respekt, oavsett vem personen är eller om man känner dem sedan tidigare. Man ska kunna hantera situationer lugnt, följa serverns regler och fatta beslut baserat på fakta istället för känslor eller personliga åsikter. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern. Om en staff-medlem inte beter sig professionellt kan det påverka spelarnas förtroende för både staffteamet och servern.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara lika aktiv ig/i dc sammt lika mycket tid i mitt privat liv.
Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jaa, jag har varit staff på andra FiveM servrar men inte på Unive. Där hjälpte jag till med support, tog ärenden och hanterade regelbrott. Jag har lärt mig hur man ska vara rättvis, lösa konflikter och hur staff rollen fungerar. Den erfarenheten gör att jag känner mig trygg i att kunna göra ett bra jobb även här.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: sinkan.cfx /// Sinkan
Ange ditt födelsedatum 1 September 2013
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag är aktiv på servern och bryr mig om att det ska vara en rolig och rättvis miljö för alla spelare. Jag hjälper gärna andra när de har frågor eller behöver hjälp och jag tar ansvar för det jag gör. Jag följer alltid serverns regler och försöker vara så rättvis som möjligt när jag hanterar olika situationer. Jag vill bli staff eftersom jag tycker om servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre för både nya och gamla spelare.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Eftersom Unive inte är whitelist kommer det alltid finnas folk som lallar. Det kan vara att de skriker grova ord eller förstör scenarion. Därför är det viktigt att staff är aktiva och stoppar det så seriösa spelare får en bra upplevelse.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi kan lösa problemen genom att vara aktiva och hjälpas åt inom staffteamet så att ärenden hanteras så snabbt som möjligt. Om det är många som behöver hjälp samtidigt är det viktigt att vi samarbetar och fördelar arbetet mellan oss så att ingen spelare behöver vänta onödigt länge. När det gäller spelare som bryter mot reglerna tycker jag att det är viktigt att vi är konsekventa och ser till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Vi kan också förklara reglerna tydligt för spelare som är osäkra så att missförstånd undviks. Genom bra kommunikation, samarbete och aktivitet från staffteamet tror jag att vi kan skapa en bättre upplevelse för alla på servern.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att man alltid behandlar alla spelare rättvist och med respekt, oavsett vem personen är eller om man känner dem sedan tidigare. Man ska kunna hantera situationer lugnt, följa serverns regler och fatta beslut baserat på fakta istället för känslor eller personliga åsikter. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern. Om en staff-medlem inte beter sig professionellt kan det påverka spelarnas förtroende för både staffteamet och servern.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara lika aktiv ig/i dc sammt lika mycket tid i mitt privat liv.
Hur länge har du spelat på Unive? Inte så länge.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jaa, jag har varit staff på andra FiveM servrar men inte på Unive. Där hjälpte jag till med support, tog ärenden och hanterade regelbrott. Jag har lärt mig hur man ska vara rättvis, lösa konflikter och hur staff rollen fungerar. Den erfarenheten gör att jag känner mig trygg i att kunna göra ett bra jobb även här.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Senast ändrad: