uFraqz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uFraqz

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198126267440/

Ditt Hex-ID: steam:110000109e4fc30

Vad är din discord tagg? uFraqz#7618

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-14 213013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom tycker att det var mild sunt förnuft att köra snabbt utanför polisstationen men jag tycker detta var felaktigt då jag körde ganska snabbt men är även grovt efterlyst och när jag såg en polisbil på bron så sänkte jag hastigheten till typ 100kmh för att inte bli stannad då jag inte vill säga mitt namn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i torget och sen så åker jag mot bron vid polisstationen i typ 300 kmh och sen så ser jag en polisbil framför mig och så saktar jag ner grovt med hastigheten för att inte bli stannad. Jag körde även snabbt förbi polisstationen då jag är en av dom mest efterlysta personerna i staden och vill då inte köra sakta förbi polisstationen. Så jag förstår varför Philip bannade mig och respekterar det men tycker att det faktiskt var lite felaktigt då han måste se detta från båda perspektiven .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att han tycker att det var fel av mig att köra snabbt utanför polis stationen och jag fattar det helt men jag åkte snabbt då jag inte ville att dom skulle få min reggplåt och sen så såg jag en polis på bron och valde då att sänka hastigheten grovt då jag inte ville bli stannad och säga mitt namn då jag är grovt efterlyst och ville inte sträva efter att bli stannad av någon polis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 ggr innan på unive men alla har varit felaktigt bannade och blivit unbannad snabbt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag kanske har kunnat gjort annorlunda är väl att köra sakta men då kan polisen fått min reggplåt på kamerorna och då kan dom se att den står på mig och där efter efterlysa min bil. Men fattar om han vill att jag ska köra sakta kan göra det härmed om och jag fattar helt från philips perpektiv och om jag inte skulle vart efterlyst så skulle jag kört sakta för det gör jag hela tiden annars.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra snabbt utanför polis stationen och fattar helt från han perspektiv och ska inte hända igen men hoppas han kan förstå lite från mitt perspektiv också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Fel banbild.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka