Nekad Etismats😝 | Beslut Överklagan bl11zz

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Etismats

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
2
Ditt discord namn: Etismats

Ditt Hex-ID: 11000014387031c

Vad för typ av beslut gÀller det? indragen kriminell roll, Ban 9 dagar och prisökning i 2 mÄnader nivÄ 3. (Men vill bara ha bort prisökningen)

Vem/vilka tog beslutet? Blizz och realabm

Varför tror du sjÀlv att beslutet togs? För att jag fearrpade och powergameade. Jag stod pÄ en bro och blev sedan nedskjuten av en person. NÀr han kommer fram ser jag att det Àr en polis och han riktar pÄ mig. Ja gtar upp hÀnderna men springer runt lite tills jag rÄkar spring aupp pÄ kantens bro och ramla ned. Jag börjar löpa för att jag tror att jag har duckat polisen men dÄ ser jagh att polisen ocksÄ hoppar ned som jag tycker Àr powergaming av honomm med. Jag blir ksjuten i benet efter han hoppar efetr mig och sen stÀller jag mig upp. Man ser att jag droppar nÄgot pÄ marken men det Àr ett medkit och inte vapnet för att jag tÀntke att man inte fick ha pÄ sig det. Jag tar upp hÀnderna och sedan blir polisen nedskjuten och jag blir upphÀmtad.

Hur Àr beslutet felaktigt? Jag tycker inte sjÀlva beslutet Àr felaktigt dÄ jag förstÄr varför jag fick ÄtgÀrder. Men det jag tycker Àr felaktigt Àr ÄtgÀrderna. Jag fattar att jag fearrpade och powegaima men att fÄ 2 mÄnaders nivÄ 3 Àr helt galet. Jag fattar heltö varför jag fÄr indragen krim och ban men att jag som grön spelare fÄr prisökning nivÄ 3 i 2 mÄnader Àr sjukt tycker jag. Jag hade fattat om det var en röd spelare. SÄ sammanfattningsvis tycker jag att beslutet Àr felaktigt dÄ jag som grön spelare inte borde fÄ 2 mÄnaders nivÄ 3 prisökning dÄ jag inte tycker brottet var sÄ grovt samt att jag Àr grön spelare. Men sÄklart Ängrar jag mig grovt

Bifoga bevis och lÀnkar som Àr relaterade till Àrendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/ks64HexKpd33WVyJ1?invite=cr-MSx6bEwsMjYwNzc1ODMy

FörstÄr du att vi kommer att stÀnga din överklagan ifall beslutet ej Àr felaktigt? Ja

Etismats Àr en vacker individ, folk mÄ göra misstag men andra chans Àr alltid bra att ge. All kÀrlek till vÄran Etismats!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka