Nekad TymXx3 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallish243

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? TymXx3#0764

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb som heter Anton på 25 år som är snäll, omtänksam fast kaxig samtidigt. Han gillar att vara med vänner, köra fotboll och kolla på fotbol, han gillar även dyra bilar. Anton hade en tuff uppväxt där hans föräldrar var alkohlister och var väldigt pundiga, de tog inte hand om honom eftersom de alltid var ute och satt och drack på bänkar i parker osv. Anton började därmed hänga med fel folk och började göra saker åt de äldre redan när han var 12 år då hans föräldrar inte lade mat på bordet behövde han själv göra det och på så sätt kunde han tjäna pengar. Så fortsatte tills han var 17 och blev arresterad då han hade vapen osv. därmed satt han på sis hem i 2 år efter det när han kom ut började han jobba på ica, Anton försökte jobba vitt efter några år och nu är han 25 vill han flytta in till staden unive för att börja om på nytt i en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och kommer se till att alla rpar på en hög nivå och inte gör några regelbrott, jag kommer alltså bidra med högt rpande. Jag kommer också försöka sprida ändå glädje och verkligen rpa mig in i karaktären.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder man inte bara gör scenarion och att ens egens sida kan vinna utan att andra sidan också kanske vinner och att man själv inte behöver vinna i ett scenario bara för att ha kul, alltså ett scenario där båda sidorna kan vinna och att man spelar inte bara för att vinna utan att ha så hög rp nivå samt att andra sidan också kan vinna.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka