Accepterad liampro4923 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liampro4923

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liampro4923

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Nilson. Han är 21år gammal och har nyligen flyttat in i stan. Anton har varit rik i sitt nu förflutna, men han gjorde ett stort misstag i Arbetslivet och tappade alla sina pengar samt Antons företag som gick i konkurs ”Antons inkomst”. Därför behöver han flytta in i stan och försöka hitta ett bra och väl betalande jobb så att han får en stabil ekonomi och kan börja sitt liv om på nytt.

Anton skulle gärna bli känd, rik och populär. Han vill inte behöva oroa sig om pengar, åka runt i dyra, snygga och lyxiga bilar igen. Till exempel vill Anton kunna köra bilmärken som Lamborghini och BMW igen. Anton kommer verkligen göra allt för komma tillbaka till hans gamla livs nivå.

Nu när Anton försöker sitt bästa har han hittat många olika vänner som har både hjälpt han hitta sig runt i stan och leta efter nya jobb som passar hans passion.

Med den motiveringen från sina nyfunna kompisar och tanken om att köra dyra bilar så får vi se om Anton kommer att lyckas uppnå sitt mål eller om han kommer att hamna i kriminella aktiviteter och fastna fastnar han i det livet som någon kan dra in honom i med ingen återvändo. Kommer Anton uppnå sitt gamla liv igen?...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill både förbättra mitt och andras roll spelande till högsta nivå, jag kommer såklart att bidra med roll spelande på högnivå, då jag redan har erfarenhet i roll spelande. Det finns även en välkänd regel inom rollspel "Man spelar för andras bästa, du ska hellre dö snyggt och skapa ett häftigt scenario och upplevelse för andra än att fuska(Fail Roleplay) och skapa en dålig upplevelse hos andra. Detta kommer att vara en självklarhet för mig när jag spelar på denna server. Så jag vill skapa häftiga scenarion för mig och de i min omgivning.
Det absolut viktigaste för mig är att ha en seriös och hög nivå roll spelande, men att också skapa kul och häftiga händelser

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte spelar för att vinna alla scenarion utan att man spelar för andras skull också. Till exempel om man blir rånad eller liknande måste man roleplaya så att de faktiskt kan utföra rånet för att de har makten i situationen. Man kan alltså då inte bara skriva att man ringer polisen, har kontakter eller bara springa iväg då det är fearRP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler vissa är självkart att ha som RDM(Random death match), VDM(vehicle death match) och FRP(Fail Roleplay). Några andra jag trycker är främst nödvändiga är FearRP, Copbaiting och NLR(New Life Rule)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, men jag spelar inte på någon annan server just nu, men jag har dock gjort det förut och då har jag ganska mycket erfarenhet av sådana RP. De har varit olika servrar, T.ex Sweway

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag har inget mer relevant att säga.🙂

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka