Accepterad anders1 | Medlem ansökning [nilsop]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anders1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? perkelevittu12

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anton Jonsson, 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, nyfiken och utåtriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jo men när Jonas var liten var han en väldigt öppen och nyfiken pojke som alltid ville veta vart hans mamma och pappa var vilket ledde till att han följde med de vart de än gick. Detta gjorde att Anton inte hade så mycket fritid eftersom allt gick till att följa efter hans föräldrar, efter typ 5 år så mötte Anton en annan kille som var precis likadan, Jonny, Anton och Jonny gjorde allt ihop och de spelade baseboll på fritiden. När Jonny var 21 och Anton 19 flyttade Jonny till Unive City och Anton klarade verkligen inte av att vara utan Jonny så han flyttade med, nu står de och ska få deras Unive passport. Framtidsplanerna för Jonas är att lära känna nya människor i denna stad och eventuellt jobba på polismyndigheten eller securitas. Anton är en laglydig pojke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan nog bidra med en god rp som inte bara utgår över mig utan också andra, eftersom att jag har en hög social kompetens är det enkelt för mig att kommunicera med andra människor vilket kommer också till att jag kan bidra till olika relationer till olika individer i rollspelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt och inte enbart spela för att kunna vinna ett scenario exempelvis. Man måste kunna se allas parter och deltagande i olika scenarion och inte bara tänka oj aa jag ska spela för att kamma hem pengarna utan också se att det finns personer bakom skärmen som också vill ha roligt på sin fritid.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, inte döda någon eller bruka våld mot någon utan anledning, vdm, inte framföra och använda sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka