Antagen Twixxx | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Vit.hjarta

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasmin

Ditt discordnamn: Vit.hjarta

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2004

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker till att bli staff eftersom att jag har en stark vilja till att kunna förbättra Unive och göra det till en fin och trevlig plats. Jag vill att alla ska få chansen till att se vilket bra community Unive kan bli till. Jag vill kunna hjälpa till i servern och förbättra den så mycket som det går. Ni söker kompetenta staffs som kan hålla reda och inte slarva eller vara oseriös i sitt arbetsområde/arbete. Därför hoppas jag att få kunna få vara en del i staffteamet då jag anser att jag är mogen och villig till att få vara med och utveckla servern till nått som kan bli så mycket bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn blir bättre för varje dag som går men det finns såklart saker som behövs förbättras imon alla områden för att kunna få Unive att funka och bli till en riktigt bra rp server. Alla regler är viktiga såklart men de regler som jag tycker man ska ha ett extra öga på och som sker och bryts varje dag är då reglerna:

• Fear rp
• Powergaming
• Reaction Rp

Dessa regler anser jag är ett stort problem och som tyvärr sker och upprepas ofta, vissa kommer undan med det och spelaren tröttnar på detta som t.ex. fear rp och detta händer på repeat. Reaction Rp, de händer jätte ofta att nån dör sen kan dens vän stå över kroppen och dansa och lalla eller bara inte reagera alls.
Dessa behövs ett extra öga på och jag känner att det behöver mer mognare och staffs som verkligen vill göra Unive bättre och kunna se detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom gemensam vilja och samarbete så kan vi tillsammans alla staffs diskutera hur problemen bäst kan åtgärdas. Vi borde dela av oss våra idéer kring hur saker och ting ska skötas och förbättras för att kunna förebygga liknande situationer i framtiden. Det kan också vara värt att överväga striktare medlemskapsintervjuer, samt att inte vara rädda för att ifrågasätta spelarens avsikter eller agerande när något går snett.

Personligen kan jag bidra till att förbättra servern genom att ofta specca, samt ta hjälp av våra Krim ansvariga eller andra staffs för rådgivning och tips. Jag kommer även att fokusera mer på serverns loggar för att få bättre översikt på vilka spelare som ofta är inblandade i skottscenarion och vilket då kan hjälpa till att identifiera potentiella problemspelare och liknande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att kunna vara rättvis och kolla på båda parterna i ett ärende eller scenario och vara respektfull samt hålla en god ton. Det är viktigt att kunna ha rätt material för att sedan sätta en befdömning på det hela och få ett bra avslut. Man ska vara professionell och inte vara partisk om man är i ett ärende med nån man är vän med. Den ska få återgärder och bli tilltalad på samma sätt samt att det ska vara rättvist, det ska inte spela nån roll vem det än är.
Det är viktigt att kunna veta vad man gör och vara driven och framåt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är hemma väldigt ofta. Studerar på distans just nu och jag har inget jobb i tillfället, så har verkligen inget att göra just nu och det är de mesta anledningen till varför jag söker just nu till staff eftersom att ni behöver aktiva staffs och jag kommer då att kunna vara aktiv varje dag både kvällar och morgonar samt dag tid.
Så aktiviteten kommer att finnar, ungefär 6+ timmar per dag både ig, dc och forum.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, det har jag inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är öppen för att kunna jobba inom alla möjliga områden.

+rep, Snackat del med vit.hjärta och hon är väldigt mogen av sig och skulle passa in i staff teamet.
men inom hur staff arbetet funkar så behöver hon nog en liten medhjälpare haha.

BETTO!!!

Senast ändrad:
Tillbaka