Nekad twitchdimyt | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
han visste aldrig gäng huset enligt mig han har aldrig gjort det apelsinen sa till mig att du har snitchat så
sedan så står det klart och tydligt att apelsinen skrev lightz vet redan och detta gör det till ännu mer bevis på att du ljuger . när jag spelade med lightz ig så sa jag jag släpper av dig här vid arenan vilket inte är i närheten och då sa han jag vet redan vart gäng huset ligger och då sa jag okej jag släpper dig här för säkerhetsskull men ändå sitter ni och anklagar mig för att ha visat han. apelsinen sitter och visar andra gäng vart gänghuset ligger och då sa jag varför visar du dem då säger han han har varit medlem här innan och den personen var också där i 1 dag och tillo med inte jobbet ig

Bigg basta va med i vårt gäng innan därför vet han! Och det är du som har visat lightz huset vet vi
han var inte ens anställd ig och varför sa du att lightz redan visste vart gänghuset var ? jo för att det var du som visade han

han var inte ens anställd ig och varför sa du att lightz redan visste vart gänghuset var ? jo för att det var du som visade han
Jag visade inte han och jag har kännt biggbasta länge jag litar på han. Lightz visste att det var ett gäng hus men inte vems

Han visste att det var ett gäng hus men inte vårat ja
tänker sluta skriva om det här då staffsen får ta de bevisen jag har skickat på att ni ljuger.. ni säger att jag har snackat skit bakom eran rygg när apelsinen skriver twitch dim är sämst och sämsta bossen @APELSINEN!!! - Discord 2020-11-04 22_45_58.png

tänker sluta skriva om det här då staffsen får ta de bevisen jag har skickat på att ni ljuger.. ni säger att jag har snackat skit bakom eran rygg när apelsinen skriver twitch dim är sämst och sämsta bossen View attachment 555
Jag bråkade med han då och det var dumt av mig men bråkar nt med han nu

hoppas även detta hjälper då lightz för han själv säger att det var twitchdim som visade honom vart gänghuset låg.
twitchdim sluta ljuga om att jag har visat lightz huset när det är du@APELSINEN!!! - Discord 2020-11-04 23_31_14.png

hoppas även detta hjälper då lightz för han själv säger att det var twitchdim som visade honom vart gänghuset låg.
twitchdim sluta ljuga om att jag har visat lightz huset när det är duView attachment 556
inga bevis på detta har aldrig gjort det isåfall ljuger apelsinen jag ljuger aldrig som boss

inga bevis på detta har aldrig gjort det isåfall ljuger apelsinen jag ljuger aldrig som boss
du har inga bevis på att jag har visat han heller jag har ju hur många bevis som helst som kan bevisa på att det inte var jag

riktigt lågt av apelsinen att trakasera och kalla efterbliven apelsinen förtjänar ban från dcn enligt mig och kallar mig "09" så e jag 07 apelsinen du e säkert 2 år hur du beter dig

Han visade erat gäng hus och så säg inte till någon för ingen vet om det så han visade mig så hahaha apelsinen är torsk

Han visade erat gäng hus och så säg inte till någon för ingen vet om det så han visade mig så hahaha apelsinen är torsk
Ja jag vet han visade också andra folk som är med andra gäng vart det låg och sedan sa att det var jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka