- Meddelanden
- 127
- Reaction score
- 6
Ban-referens
fivem-siren-10gu — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: Rpar ej på skador samt skriver ej i /me när han lagar bilar.
Bannad av: .nocco_.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Kl är ungefär 1 på dagen. Jag åker i en bil med ett par av minna andra gängmedlemmar. Vår ena gäng medlem åker efter mig och pittar sönder i min bil flertals gånger och han är med i vårat gäng. Sedan går bilen sönder och jag lagar utan /me eftersom jag är så jävla less på att han pittar. Efter jag har lagat åker jag fram säger dena bilen kan behöva en dusch och skojar med han. Han tror jag ska åka ner med hans bil i vattnet och jag säger till han jag driver med dig. Åker inte ens till vattnet och han kör efter mig och pittar och jag skriker till han skojar sedan hoppar min egna gäng medlem ut och skjuter mig. Därefter blir vi tillkallade till sup och man drar min Krim och ger mig prisökning yipppi.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar. Men klart man bli less när ens egna polare pittar sönder i en, vad ska man göra. Jag hoppar ut och lagar sedan fortsätter han köra in i mig och sedan skjuter mig. Och det är inte så många inne på servern och det finns inte så mycket att göra inne på server just då. Jag fattar att jag inte rpa på skador men det hade räckt med att man säger till han att sluta lalla. Ni behövde inte dra min Krim och banna mig och det kände som att nocco sökte bannen, riktigt tråkigt. Speciellt nu när de är lov och man vill spela. Jag anser inte att jag kan göra så mkt i situationen yes jag kunde rpar på skador men han pittar sönder i mig och rdmar mig och får 1-2 varningar.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag ska rpa på skador när jag blir sönder pittad av min vän på skoj kl 13:00 en fredag med 20 man inne på servern. Förlåt ursäkta mig. Jag håller inte en tillräckligt hög rp nivå. Jag ångrar mig och tycker de jätte tråkigt att jag blir bannad och får indraget. Men somsagt gängmedlem kan ju inte bete sig. Inget hade hänt ifall inte han hade pittat sönder.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag tyckte de va ett riktig pissigt sätt att bli bannad på. Speciellt nu innan lovet. Han pittar sönder mig och finns inte så mycket jag kan göra i den situation förutom att rpa på skador så klart. Tycker de är jätte tråkigt och pallar inte skriver mer för gör på telefon.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja