Endzz (Robin Karlsson)
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-motor-581 — FiveM, Utgår 2026-03-07
Anledning: skjuter sin polare rakt i huvet utan vettig anledning.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag kommer ig, ni kommer se vad de finns klipp på, men iaf, när jag kommer ingame så han börjar skrika och massa då säger jag att de för mkt tjat från honom och går därifrån, för att han tjatar om att få köpa mitt privat inköp billigt, jag säger 800k han säger nej och vill ha de mindre, mind you han har tjatat på mig innan massa oxå om att få köpa de osv, han tjatar och tjatar sen blir han sur för jag säger nej till han, och då springer han efter sen börjar han mata slag på mig och kallar mig "hobunge" och säger "ha it attityd" m.m, då blir jag sur, springer ifrån healar upp med medkits, då springer min vice boss efter mig så säger jag " jag kommer skjuta han i huvudet" till min vice boss för hans attityd och hans ego mot mig även alla slag han slog mig, var lågt hp om jag minns rätt. Då min karaktär, inklusive jag inte tar någons disrespect mot mig, och då säger min vice boss "jag ber dig skjut, gör de". Sen springer vi tillbaka till där han va, jag står ba där, han kör över mig med bilen så jag flyger över hela gäng huset och nästan dör, då brinner jag ännu mer, sen när jag springer tillbaka säger han "jag säger jag ber dig och ändå ska du va äcklig" dvs han fortsätter tjata medans jag redan sagt nej tusen gånger inklusive han kallar mig äcklig, sen säger jag "du sitter här och ber på dina knän om att få ett vapen av mig, jag säger ti-" sen börjar abryter han igen, med attityd och säger jag ber it alls på mina knän sen börja han slå igen då sköt jag honom i huvudet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för de jag gjorde, de kanske va grovt och skjuta inklusive mag dumpa men orkade inte med hans tjat mer och hans attityd för jag tar inte sånt, de inte första eller andra eller tredje gången hane respektlös och tjatar mot mig.
här är klippsen från min sida så ni inte bara ser att jag skjutit honom helt utan anledning.
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by Dr0me and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov, #univeroleplay6
medal.tv
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by Dr0me and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov, #univeroleplay6
medal.tv
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte skjuta så impulsivt och mag dumpa, att ej göra om de och göra annorlunda nästa gång
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fattar varför ni ser de som en större grej för ni inte ser hela bakgrudnen av de men ni måste även förstå från mitt perspektiv också ifall ni fattat de jag försökt säga i texten, han har tjatat i ett bra tag när jag säger nej inte så billigt. Jag tänkte impulsivt och jag ber om ursäkt att jag bröt mot reglerna där och de ska ej hända igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Senast ändrad: