Nekad twitchdimyt | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

twitchdimyt

Icke Medlem
Meddelanden
965
Reaction score
74
Användarnamn: twitchdimyt

Vad är ditt discord namn? TwitchDim#6976

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? freeze #6834

Av vilken anledning ska personen avrättas? denna personen under långt tid i vårt gäng har gjort mycket emot mig och min vice han har snackat skit ig om oss han kan vårat gäng hus som gör det farligt han har varit vice så han kan mycket info om vårat gäng detta gör att vi blir rädda för razzia så vi vill få bort han, annan sak är att han går runt och frågar om han får gå med i andra gäng sedan säger att vi suger och att han ska säga gäng huset till anda gäng vi är riktigt rädda att han ska säga gäng huset han har varit med i vårat gäng 2 gånger han följer inte ens reglerna vi har en regel att man ska it säga gäng huset till nån medlem bara höga medlemmar och han snitchar till minde medlemmar dom kommer snitcha ner och vårat gäng blir i fara och det tycker jag it själv som boss jag vill få bort honom ur stan denna personen " Lars Persson " ska bort från stan och dö

Hur ska personen Avrättas? vi ska köra en 6x6 runt skriva i twt och att dom kommer så säger vi det är bussines om ett gäng apelsinen kommer där bak och säger "watup bitch" och drar upp tabbe och säger upp med händerna sedan så gör jag det också vi kommer ta han i 6x6 vi kommer ta hans mobil telefon o komradio o be han stänga av gpsn i bilen annars dödar vi han och han måste göra det sedan så tar vi han till gäng huset alla med tomte kläder och säger "Ho ho ho vad är det som har hänt är du kidnappad?" sedan så sätter jag in bensin i hans mun och säger allt han vet gäng om han har vapen om han it lyder oss bränner vi upp han och skrämmer han men sedan drar vi han. tillslut så tar jag min tabbe och säger "ALADIN KOMMER MED DÖDEN MUDAFUCKA" säger jag och sedan så gömmer vi kroppen och skickar en bild i twt och visar hur hans liv går

Med vilket vapen ska han avrättas med? tabbe kniv bensin

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 3-4 säker

Vad heter personen ingame? Lars Persson

När ska han bli avrättad? idag eller imon

-rep har aldrig snackat skit om er ig har aldrig sagt till någon mindre medlem vart gäng huset var då jag har bevis på att apelsinen säger nej juste han visste ju redan vart gäng huset låg pluss apelsinen visade en annan gäng medlem i ett annat gäng vart gänget låg när han var vice vilket jag som medlem behövde säga till han att inte göra. har aldig sagt till någon vart erat gäng hus ligger så fattar inte varför ni sitter och ljuger .

-rep har aldrig snackat skit om er ig har aldrig sagt till någon mindre medlem vart gäng huset var då jag har bevis på att apelsinen säger nej juste han visste ju redan vart gäng huset låg pluss apelsinen visade en annan gäng medlem i ett annat gäng vart gänget låg när han var vice vilket jag som medlem behövde säga till han att inte göra. har aldig sagt till någon vart erat gäng hus ligger så fattar inte varför ni sitter och ljuger .
han va med i gänget 2 gånger ena gången va han vice sedan lämna han men efter så ville han gå med igen och snackade skit bakom min rygg och mitt gängs den dagen vart ett gäng med som vi är bra vänner med, staffs beslut inget du behöver bry dig om

han va med i gänget 2 gånger ena gången va han vice sedan lämna han men efter så ville han gå med igen och snackade skit bakom min rygg och mitt gängs den dagen vart ett gäng med som vi är bra vänner med, staffs beslut inget du behöver bry dig om
varför lät du mig gå med andra gången ?

det va apelsinen då vi hade i våra regler att några fick veta gäng huset och du sa det till lights så du bröt mot reglerna

det va apelsinen då vi hade i våra regler att några fick veta gäng huset och du sa det till lights så du bröt mot reglerna
lightz visste redan gäng huset och har bevis på att det du säger är falskt @APELSINEN!!! - Discord 2020-11-04 22_48_12.png

han visste aldrig gäng huset enligt mig han har aldrig gjort det apelsinen sa till mig att du har snitchat så
han sa ju till och med att han redan visste när jag inte ens visste att lightz kunde gäng huset... du säger att jag snackar skit bakom din rygg när du inte ens vet vad din egen vice snackar skit om dig

Bigg basta va med i vårt gäng innan därför vet han! Och det är du som har visat lightz huset vet vi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka