Inaktuell Turkish | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alriz

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mete

Ditt discordnamn: turkish15

Ange ditt födelsedatum 29 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker själv att jag skulle passa som en staff pga flera anledningar. Jag älskar hela detta Community på flera vägar både struktur och också spelarna (Det finns undantag) eftersom vissa lallare bara vill förstöra. Samt att jag vill hjälpa till att få denna server att bara gå framåt i sin utveckling i tex Krim Rpn att hålla koll på drogområden eller ex hålla koll på ett scenario så att det sker fint och prydligt.
Om jag får säga det själv så är jag väldigt bra på att hantera stress samt uppstressade människor som kan vara en bra egenskap i vissa tillfällen. Jag vill få alla som Rpar på denna server att känna sig välkommen genom att ha ett bra bemötande i ex support genom att vara noggrann seriös och samtidigt allmänt skön. Jag har varit SV under en ganska lång period samt att jag har varit Helper tidigare men hade inte detta drivet för att jobba mig uppåt och bli framgångsrik inom teamet. Denna gång kommer jag vara mycket mer engagerad samt att jag har lite tröttnat lite på att Rpa så jag vill hjälpa de som fortfarande har det kul inom Rpn och kan skapa fina scenarion, samt att jag har ju redan varit staff så jag har ju erfarenheten inom commands, Bemötande, Logs osv.Jag står för att alla på servern ska ha samma tillgång och rättvisa. Jag vill att unive ska bli en bättre plats att spela på och den ej ska vara fylld av massa lallare ingame som vissa ickemedlemmar gör tyvärr det vill jag få bort. Mina passande förmågor passar in för att vara staff på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker som inte fungerar är att vissa personer springer och rdmar, frpar runt i torget samt andra ställen och folk skjuter vid vissa green zones, som jag kan försöka ändra på och göra det bättre.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och dem andra skulle nog löst det genom att specca senarion och se om dem hetsar i ooc eller börjar kriga i ooc. För då skulle dem först få en varning men om dem inte lyssnar så kulle dem få en ban för hets i ooc. Jag kommer att ta alla dessa problem på riktigt stort allvar och se till att alla sammarbetar eftersom att jag tycker att sammarbete är en prio i staff teamet. Jag och staff teamet ska bli mer strängare och se till att alla följer reglerna och gör seriös rp och inte sitter o lallar runt och förstör för alla i servern. Vi behöver inte ha staffs uppe på natten för att se till att folk inte lallar eftersom att många har jobb/skola och det men många icke medlemar och medlemar håller på ändå och är omogna och gör ganska ofta sunt förnuft. Det är inte okej att lalla/bryta mot unives regler och leka ball och tuff runt alla. Jag och mitt staff team kommer se till att banna, varna, och kicka alla som bryter mot reglerna, om jag ser någon icke medlem eller Medlem gör det så kommer dem få ban.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ju såklart vara så professionell som möjligt när man är staff eftersom du som staff representerar hela servern och det är du som kan förändra den eftersom du har ett så stort ansvar är det viktigt att du är alltid professionell i support till dem som behöver hjälp och alltid vara trevlig, man ska sitta i support mycket och inte svära mot folk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Efter jag har kommit hem från skolan så kommer jag gå in direkt i unive och börja göra mitt staff arbete, kommer vara aktiv länge förutom Måndagar, tisdagar och torsdagar för då har jag träning, jag kan kanske vara aktiv på discorden inte in game för då får jag inte spela mer på datan så jag kan ha mer fokus på discorden, på onsdagar och fredagar kan jag vara aktiv längeoch på helger kan jag vara aktiv både in game och discorden.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag hade två konton förut, mitt föra blev hackad och på den hade jag spelat på unive sen 2022 men på den hära har jag nyss börjat på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet inom staff då jag vart staff på olika servrar jag har en hyfsat stor erfarenhet inom att va staff på Qbcore servrar och har en stor del erfarenhet inom commands. Jag vet även hur man ska bete sig som staff när det gäller hur man ska agera ärenden och såna saker ingame men även tänka på hur man ska agera i support. Jag har erfarenheter inom hur man använder forum när det gäller ansökningar och det. Och här kommer lite commands jag kan

/car eller /v - sen spawn namn (För att spawna in en bil)
/dv (För att dva/ta bort en bil)
/kick id anledning (För att kicka nån)
/noclip - för att bli onsynlig och gå runt och flyga
/tpm - för att teleportera någonstans
/goto id (För att gå till en spelare)
/bring id (För att dra en spelare till sig)
/giveitem id item st (Att spawna in ett item till en spelare)
/giveweapon id item st (Att spawna in ett item till en spelare)
/setjob id job grade (För att ge en spelare ett jobb)
/setgang id gang grade (För att ge en spelare ett gäng jobb)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba med allt förutom support, jag kan ibland vara i support om jag inte är in game och om jag inte är upptagen, det är bara support jag inte är helt beredd på just nu.

Skrev fel på vad som inte fungerar i unive, green zones behöver du inte bry dig om, skrev fel på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka