Accepterad Turkey | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Ditt discord namn: turkey6849

Ditt Hex-ID: 11000014e96a05c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, medlem och ped

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag rpade riktigt dåligt då jag gjorde regelbrott som Clogg och power gaming. Det som hände var att jag körde en bil utan ett däck samt voltade och då gjorde jag ingen /me jag bara skrev aj aj och körde direkt efter. Efter jag kört en liten bit hittar jag ett sjul/lada som jag loggar i. Och jag gjorde allt detta pga 1: jag vart riktigt stressad då jag skulle åka med ett tåg som hade ändrat tid ifrån 16:50 till 15:50. Då jag fick reda på det hade jag 20 min på mig tills tåget åkte. 2: Jag vart säker på att senariot vart slut men hapyxz sa senare att det inte vart det. Då jag förstår att det jag gjorde blev direkt mycket alvarligare. Jag skulle inte gjort detta om jag inte hade ett tåg att passa och om jag visste att scenariot inte var klart än.

Hur är beslutet felaktigt? Ifrån mitt perspektiv så gjorde jag ett regelbrott och det var att jag körde med en truck utan däck och voltade utan att rpa så mkt och sen körde till en stjul/lada för att logga.(pga jag var riktigt stressad samt tänkte jag att det inte påverkade någon då jag trodde senariot var slut. Därför loggade jag annars hade jag inte gjort det). Men efter jag fick reda på att senariot inte varit slut förstår jag att jag även cloggade och att det kanske kan ha påverkat andra spelare. Då är det verkligen seriöst och då fattar jag varför dem beslut som gjordes gjordes. Hoppas verkligen du förstår Hapyxz, Jag är inte en problem spelare eller en sån person som gör rpn tråkig. försöker alltid göra scenarion så roliga som möjligt för alla. Tack för mig hoppas jag kan få rpa på unive så snart som möjligt igen :)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jhZwwsyuoUcxpwLVF?invite=cr-MSxWaXUsMjcwMjA1ODc5LA

Tillbaka