Accepterad Turkey | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278760028/

Ditt Hex-ID: 11000014e96a05c

Vad är din discord tagg? turkey6849

Vem var det som bannade dig? Mariccc

Bild på banmeddelande: Mariccc ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Reloggade kryckan som är strängt förbjudet som leder till ban under reglen Clogg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag quita spelet sen när jag kom in igen blev jag tpad till flygplasten där jag skulle titta på en bil. Sen kom jag i staff samtal med mariccc. Han bad mig komma support. Jag hoppade support där han förklarade för mig att jag har brutit mot en regel "clogg" och att jag kommer få indragna roller och 30 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel man ska aldrig logga förens man vet att man kan eftersom jag loggade där så undvek jag att få en krycka och det är inte realistiskt alls. Jag ångrar väldigt mkt att jag gjorde det men det va bra att det hände för man lär sig efter sina misstag. Jag tycker själv att mariccc gjorde rätt beslut. Men jag tycker att jag förtjänar att få rpa lite tidigare än om 10 dagar. Har ändå väntat 20 dagar nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Alla bans lär man sig av även om dem är fel aktiga eller inte eftersom om man gör fel en gång kan man lära sig av det och även om det är fel aktigt för då vet man att det är strikta regler som gäller och om man inte följer dem så ska man inte få spela på unive. Bansen jag fått är mkt i början av unive fö 3år sedan när jag mest lallade runt och sen självklart har jag gjort mistag som innan men också är dem flesta fel aktiga men som sagt har jag lärt mig utav alla minna bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig loggat i första början. Jag skulle bara sutit kvar och väntat ut kryckan. Det va väldigt dumt och jag lovar att inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man ska absolut inte clogga hur mkt man än vill det är förbjudet och man ska inte göra det. jag skulle väntat ut kryckan. Det tänker jag deffenetift göra i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Hoppas jag kan rpa så snabbt som möjligt igen. Tack för du läste :)

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka