- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 6
Blacklist-referens
ID: 578 — Övrigt
Anledning: fubb
Personal: Toris
Datum: 2026-02-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag använde esp som jag hade fått av en vän, mest för att testa och jag tänkte inte riktigt igenom vad jag gjorde. Jag körde med det en stund tills jag blev kallad till support. Där och då förstod jag direkt att jag gjort fel. Jag försöker inte bortförklara något jag vet att det jag gjorde var fusk och att det var helt rätt av er att agera. Efteråt satt jag mest och tänkte igenom allt och insåg hur dumt beslut det var.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, till 100%. Det finns ingen annan att skylla på än mig själv. Det var jag som valde att ladda ner och använda fusket, och jag tar fullt ansvar för det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har verkligen insett att det inte är värt det överhuvudtaget. Det förstör inte bara för andra utan också för mig själv i längden. Jag har lärt mig att spela som man ska och följa reglerna, och att det är så man faktiskt får en bra upplevelse. Det är mycket roligare att spela rättvist och känna att det man gör är äkta.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår om det är svårt att lita på mig efter det här, men jag känner verkligen att jag har ändrat mig. Jag saknar att kunna spela med mina vänner och bara ha kul på ett normalt sätt. När jag tänker tillbaka nu fattar jag hur onödigt det var det gav mig inget och tog bara bort det roliga. Jag vill verkligen få en ny chans att visa att jag kan sköta mig och spela som alla andra. Jag är inte ute efter att fuska längre, jag vill bara kunna spela och ha kul igen på ett ärligt sätt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, jag har inga bevis som visar något annat. Jag erkänner att jag använde esp och det var fel gjort av mig
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja