Nekad Turkey | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Turkey

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Ban-referens
iwtfuz — FiveM, Permanent
Anledning: fubb
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag satt på esp på unive vilket är ett fusk. Detta va väldigt dumt och jag ångrar mig regält.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, Deklart det var jag som satt på fusket ingen annan. Skulle säga att hade jag tänkt en extra gång hade jag inte gjort de valet men just då va det ett impulsivt beslut som jag gjorde vilket lede till detta.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man ska följa reglerna för gör man inte det kommer man bestraffas. jag har lärt mig att man ska följa reglerna gillar man inte reglerna kanske man ska spela något annat. Jag kan säga att jag aldrig kommer fuska igen och de har ni mitt ord på. Kommer inte bryta några andra regler heller för den delen men det är en standard så de ska man göra ändå.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag bidrar faktist till bra rp jag har mkt kontakter vilket underlättar för att göra stora unika senarion. Sen har jag kanske inte föregått med så bra rp när jag testa esp men man gör fel i livet och man lär sig utavdem. Om jag får en chans till kommer jag använda den på bästa sätt jag kommer försöka få med lite folk på att göra custom rån mm eller bara rpa som ksk partieledare och bidra med glädje. Jag har varit en loyal spelare på unive jag har spelat här i över 4 år och de gör att jag har väldigt många kontakter på servern samt vänner som jag lärt känna över åren. Jag saknar att rpa med dem. Saknar alla roliga minnen man har gjort på servern. Hoppas ni kan ge mig en till chans, och gör ni det kommer ni aldrig behöva se några dumheter ifrån mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Tack för du tog din tid och läste allt

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Snake

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka