- Meddelanden
- 112
- Reaction score
- 6
Blacklist-referens
ID: 578 — Övrigt
Anledning: fubb
Personal: Toris
Datum: 2026-02-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag fuskade med esp. Jag hade fått ett fusk av en vän för att testa. jag körde med det i en stund tills jag blev tillkallad in i support. Där dem sa att jag kommer bli bannad för fusk. vilket är helt rätt och de beslutet dem gjorde va rätt. jag satt mest där och chillade för jag fattade att jag hade begått ett stort misstag
Tar du ansvar för det som hände? ja, till 100% de finns ingen annan som kan ta ansvar på detta, jag valde att ladda ner fusket och sätta på det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att spela så som reglerna säger så alla har kul inte bara visa
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en ny chans då jag har förändrats, vet om att alla säger så men jag har faktiskt ändrats en del. jag saknar alla vännerna man har inne på unive. dem är igentligen de viktiga med rp. utan dem är de inte rolig rp. och jag har fattat det nu. de är inte kul att sitta och fuska och göra skjut scenarion. de roliga är att hitta på roliga saker med sina vänner.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, men toris vet ju att jag hade esp. har inget bevis på att jag är oskyldig för det är jag inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja