Nekad turk0965 | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Länk till din steam profil: steam:11000015b73e0c2

Ditt Hex-ID: steam:11000015b73e0c2

Vad är din discord tagg? turk0965

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-24 110041.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hängde på ett scenario och kunde it lämna det och hade it krim roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbar som vanligt på meko sen ringer min kompis mig och säger kom och hämta upp mig jag skickar gps och då när jag kommer så är det massa med poliser och sånt och å undrar jag vad som har hänt och då så säger min kompis till poliserna det är han som har bomben och de och då säger jag nej jag har inte den och då så riktar polisen på mig och söker igenom mig och jag har ingen bomb men sen var jag med i scenariot så jag kunde it lämna så jag va kvar och rpade istället för och logga ur eller något sånt för ett scenario är ett scenario men det jag it visste var att man behövde krim roll för att göra det och jag ville it ens vara med på detta men min kompis fortsätter och rpa och säger det är en bomb där inne och då säger jag kommer ni närmre så kommer min kompis bomba stället och jag visste inta att han hade en bomb eller inte men sen efter scenariot så tar poliser mig till ett ställe och hotar mig och slår mig med batong när jag it ens har gjort något mot dem och sen riktar dom mp5 på mig och säger för du detta igen lever du inte längre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså man kan säga att det var en felaktig ban och jag som gjorde fel för jag hängde bara med på scenariot utan att veta att min kompis har en bomb eller inte men blir jag nekad av detta förstår jag men jag visste inte att man behövde krim till detta ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har det. Det som hände var att min kompis kommer i en civil polis och säger hoppa in i bilen och då lät han stressad och då så hör vi poliser efter oss och då så inser jag att det var en polis bil som han tagit utan att jag visste det för den hade inga ljus på fronten eller på front rutan och efter så tänkte dom banna min vän men då blir jag bannad istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att säga att jag inte har bomben men jag behövde vara med på scenariot kunde liksom inte lämna det

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa det har jag absolut gjort och ber om ursäkt detta händer it igen snälla ge mig en sista chans mvh Melvin ohlsson

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Nekad. Om du har frågor. Kontakta mig via dm i discord eller via konversation här på forumet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka